2 צפייה בגלריה
נועם דוברת
נועם דוברת
נועם דוברת
(איציק בלניצקי)
בנבחרת ישראל מחכים בציפייה לצמד המשחקים נגד גרמניה במוקדמות המונדובאסקט, כשהראשון מביניהם עתיד להתקיים ביום שישי בשעה 14:30. כשהם ממשיכים בהכנות, היום (רביעי) הנבחרת הודיעה על שחרורו של נועם דוברת מצמד המשחקים, ובנוסף ג’ייק כהן התייחס ל-48 שעות הקרובות שיעברו עליו לפני ההמראה עם מכבי ת”א למשחק היורוליג.
שחקנה של הפועל ירושלים שוחרר מסגל הנבחרת כיוון שהוא סובל מפציעה בבוהן והוא לא יהיה חלק מהחבורה של גיא גודס, שתרצה להמשיך ביכולת הטובה משני המשחקים הראשונים בקמפיין, בהם ניצחה 61:69 את פולין ו-69:79 את אסטוניה. נבחרת ישראל כרגע נמצאת במקום הראשון בבית ד’ במוקדמות ולעומתה גרמניה נמצאת שנייה אחרי הפסידה לאסטוניה וניצחה את פולין.
2 צפייה בגלריה
נועם דוברת
נועם דוברת
נועם דוברת
(איציק בלניצקי)
מי שכן יעמוד לרשות גודס הוא ג’ייק כהן, שהתראיין והתייחס ל-48 השעות המאתגרות שמצפות לו, הכוללות משחק ביורוליג מול אנדולו אפס מחר ומשחק עם הנבחרת הלאומית בשישי: “אני חשוב שזה ה-48 שעות הכי קשות בקריירה המקצועית, אבל לא הכי קשות שהיו לי. בקולג’ היינו משחקים יותר. זה כמו חזרה לתקופת ההיא בשבילי, אני מתרגש לקראת זה. זה היה בערך לפני שמונה שנים”.
כהן המשיך: “הנבחרת הלאומית מאוד משמעותית בשבילי. זה אחת החוויות המרגשות כשחקן מקצועי. זה כדורסל טהור, כולם פשוט רוצים לנצח, אין מניעים נסתרים. אם יש לי הזדמנות לייצג את ישראל, אעשה זאת. אני שמח שהקבוצה שלי הסכימה, אני חושב שזאת הזדמנות מגניבה. כמה אנשים יכולים לשחק ביורוליג לילה אחד ולמחרת עם הנבחרת?”.