4 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה
(רויטרס)
וושינגטון וויזארדס ודני אבדיה יפגשו בלילה בין שישי לשבת את סן אנטוניו ספרס ויקוו להמשיך במומנטום מניצחונם האחרון בליגה, כשרשמו 103:117 על ברוקלין לפני האולסטאר. היום (חמישי), הצעיר הישראלי דיבר במסיבת עיתונאים בסיום האימון של קבוצתו.
דני אבדיה התייחס תחילה לחופשת האולסטאר: “היא הייתה קצרה. זה היה זמן טוב להיטען, לבלות קצת. חזרתי לפה כמה ימים קודם כדי לחזור לעניינים. אני לוקח הכל מאוד ברצינות ונרגש לקראת המשך העונה. אני מקווה שנוכל לעשות דברים נהדרים ונגיע לאן שאנחנו ראויים”.
לגבי המשחקים שעוד נותרו, הישראלי שיתף: “יש עוד 24 משחקים, בשבילי הכל פתוח. יש לנו הרבה משחקים בזמן קצר. אנחנו צריכים להיות מפוקסים. אני נרגש, עומד להיות מאתגר ותהיה לנו תחרות רצינית, אבל אני חושב שאנחנו קבוצה מצוינת”.
4 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה
(רויטרס)
כמו כן אבדיה התייחס למה הוא צריך לשפר: “להיות יותר אגרסיבי. התחלתי רע מול ברוקלין, וחשבתי לעצמי שאני חייב להיות יותר אגרסיבי ולהמשיך לזרוק. כל הכבוד לקבוצה שלי שתומכת בי ואפשרה לי לזרוק. אני מתייחס למי ששיחק כ”דני הישן” כי אני לומד כל יום ואני משתפר כל יום. אני מרגיש בנוח להגיד את זה כי אני יודע כמה התקדמתי. זה מרגיש טוב”.
על המיקום בו הכי נוח לו לקלוע, השחקן הגיב: “אני עדיין לומד את זה. זה חשוב. כשאתה מתבגר ונמצא יותר זמן בליגה אתה מבין טוב יותר מאיפה הכי קל לך לזרוק. אני לא חושב על זה יותר מידי, אם אני בעמדה טובה אני אזרוק ולא אחשוב על זה יותר מידי. אם הכדור בידיים שלך ואתה צריך לקלוע סל מכריע אז חשוב לדעת מה הנקודה שלך. דמאר דרוזן הוא כזה, יש לו נקודה והוא יכול לקלוע משם גם בלי להסתכל על הסל. יש שחקנים שיש להם סימן היכר משלהם, כולם יודעים מה הם יעשו ובכל זאת לא מצליחים לעצור אותם”.
4 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה
(רויטרס)
כמו כן הישראלי דיבר על הכימיה עם קייל קוזמה ורוי האצ’ימורה: “אני חשוב שהקשר בינינו נהדר. הבנו שאנחנו יכולים לשחק יחד, אנחנו משלימים אחד את השני. זה טוב מאוד בשביל הקבוצה לדעתי. אנחנו יכולים לשחק ביחד אפילו יותר ולעשות דברים טובים”.
בן ה-21 נשאל על כך שהקפיץ עם הרגל את הכדור באימון והוא הגיב: “זאת שאלה מצוינת. התחלתי כשחקן כדורגל. ניסיתי כל מיני סוגי ספורט. אני מתגעגע לכדורגל, אם יש לי הזדמנות לשחק קצת אעשה זאת. יש לנו שחקני כדורגל טובים בישראל”.
4 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה
(רויטרס)
לבסוף, אבדיה התייחס למה הוא מצפה לראות מהקבוצה: “מצפה לראות את הרצון. שנשאר ביחד, נמסור את הכדור ונשמור על אנרגיה טובה, עכשיו זה המאני טיים ונלך על זה. אני חושב שכולנו יחד צריכים לקחת צעד קדימה. אנחנו בלי בראדלי ביל וכולנו צריכים לתת עוד קצת. בסוף זה כדורסל, לא צריך לחשוב יותר מידי, אנחנו שחקנים טובים ונצטרך לשחק יחד בשביל להצליח”.