כשזה נוגע לפאריס סן ז’רמן, שום דבר הוא לא צירוף מקרים. לאחרונה הקבוצה השיקה מדים חדשים שעוצבו על ידי המותג של ג’ורדן (מבית היוצר של נייקי) ובתמונה “החביאו” את רגליו של ליאו מסי. זה היה בכוונה. הכוכב הארגנטינאי ממותג על ידי אדידס מאז 2006, ובקבוצה מעיר האורות לא רצו ליצור בעייתיות בתחרות האינטנסיבית בין חברות הענק.
ישנה סוג של “מלחמה” מצד שתי החברות על השליטה בקבוצה של מאוריסיו פוצ’טינו. למעשה, 15 שחקני פ.ס.ז’ ממותגים על ידי נייקי, 13 על ידי אדידס, שניים של פומה ועוד אחד ב-’Mizuno’. לחלק מהשחקנים יש חוזה ספונסר עם החברה, אבל חלקם גם צריכים ללבוש את הנעליים של החברה שהם ממותגים על ידה, כמו במקרה של כוכבים כמו מסי, ניימאר וקיליאן אמבפה.
מתוך 13 השחקנים שלובשים אדידס, תשעה בלבד מוגדרים כ”שגרירים” של המותג. קיילור נבאס, למשל, אינו אחד מהם. במקרה של נייקי, אמבפה הוא השגריר הבכיר, כאשר בין הצדדים יש חוזה עוד ממתי שהכוכב הצרפתי היה בן 13. בתקשורת הצרפתית טענו: “הכדורגלנים חותמים על ההסכמים האלה אך ורק בשביל הכסף”. הפרעוש מיוצג על ידי אדידס עוד מימי נעוריו, וכמובן שתמונה של נעלי אדידס הייתה עושה בעיות. ניימאר, מנגד, חתם על חוזה עתק בסך 20 מיליון אירו לעונה עם פומה.
המקרה של סרחיו ראמוס מיוחד ביחס לאחרים, כאשר רק לפני שנתיים הוא סיים את היחסים עם נייקי וחתם עם אדידס, אבל מאוחר יותר חתם עם מיזונו. ג’אנלואיג’י דונארומה, שבעבר ייצג את פומה, חתם עם אדידס. בחברות כמובן חושבים על רווחים ולרוב שחקני התקפה ירוויחו יותר משחקני הגנה ושוערים. אם שחקן מגיע לגיל 20 ואין לו הופעה בבוגרים או בנבחרת, אותן חברות ענק כנראה לא ילכו עליו.