1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים ניצחון
שחקני מכבי תל אביב חוגגים ניצחון
שחקני מכבי תל אביב חוגגים ניצחון
(האתר הרשמי של איגוד הכדורעף)
התמונה מתחילה להתבהר לקראת שלב הפלייאוף בליגת העל לנשים, כאשר במשחק המרכזי בבית העליון ניצחה היום (שישי) מכבי חדרה את קריית אתא. כמו כן, משחק אחד נערך במסגרת גביע המדינה לגברים ובו ניצחה הדאבליסטית מכבי תל אביב במסגרת שלב שמינית הגמר את מכבי אשדוד.
בית עליון: מכבי חיפה – מכבי רעננה 0:3 (16:25, 7:25, 8:25) מכבי חיפה נראית מוכנה לשלב הפלייאוף ונמצאת בכושר נפלא, היום בצהריים היא ניצחה בצורה משכנעת את מכבי רעננה שמקווה עדיין להשתחל למקום החמישי בבית העליון לקראת שלב הפלייאוף בסיום שלב הבתים. במכבי חיפה הצטיינו: קאפרי עם 18 נקודות ופלייפק עם 14 נקודות במכבי רעננה הצטיינה סיאי עם 5 נקודות
מכבי חדרה - הפועל עירוני קריית אתא 0:3 (19:25, 21:25, 20:25) חדרה ממשיכה בהתאוששות שלה, מנצחת את קריית אתא ועוברת את רעננה במאבק על המקום החמישי בטבלה. קריית אתא החמיצה הזדמנות לשפר מיקום ואולי אף להגיע למקום השני בסיום העונה על חשבונה של כפר סבא (לקריית אתא יש שלושה משחקים חסרים) וכעת נראה שאם היא תגיע למקום השלישי זה ייחשב עבורה הצלחה
בית תחתון: ק.ק תל אביב - מכבי תל אביב 0:3 (25:18, 21:25, 18:25) ק.ק תל אביב שכבר הבטיחה את ההשתתפות בפלייאוף בסיום שלב הבתים ניצחה את מכבי תל אביב שסיימה את משחקיה בבית התחתון.
גברים, גביע המדינה: מכבי תל אביב - מכבי אשדוד 0:3 (15:25, 15:25, 8:25) ניצחון משכנע לצהובים מתל אביב בפתיחת משחקי שלב שמינית הגמר לגברים (לאחר הניצחון של מ.ס עיילבון על רמת אביב אתמול) והם נראים מוכנים גם השנה להגיע לשלבים המאוחרים של המפעל. אשדוד מהצד השני תתמקד כעת בליגה ובשלב הפלייאוף שבו הבטיחה את מקומה עם סיום שלב הבתים.