1 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(רויטרס)
לא שקט בבאיירן מינכן. אלופת גרמניה אמנם ניצחה אתמול (שבת) 0:1 את פרנקפורט, אבל הכוכב הגדול שלה, רוברט לבנדובסקי, יצר סערה לא קטנה. הפולני, שעלה לשחק עם סרט הקפטן בצבעי דגל אוקראינה, נשאל על עתידו בסיום ההתמודדות בצל האמירה של המנהל המקצועי של הבווארים.
חסן סליהמיצ'יץ' אמר לפני המשחק שבאיירן נחושה להשאיר את לבנדובסקי בקבוצה, והחלוץ שהתבקש להתייחס לכך השיב: “זאת הפעם הראשונה שאני שומע על כך”. לפי ‘בילד’ הגרמני, בין הצדדים לא היו כלל שיחות בנוגע לחוזה חדש, כאשר ההסכם בין השחקן לקבוצה מסתיים ב-2023, והפולני לא רוצה לעזוב בחינם בסיום חוזהו.
לבנדובסקי הוסיף: “אני רגוע בכל הקשור לעתידי, אני פתוח להכול ומה שחשוב כרגע זה המשחק הבא. כ מה שקשור לחוזים צריך להישאר מאחור כרגע. סרט הקפטן? החלטתי על כך בבוקר כי מה שקורה באוקראינה לא מקובל עבור כל העולם. חייבים לתמוך בהם, לא חשבתי שדבר כזה יכול לקרות, זה כואב”.
מבחינת הכוכב הפולני, המצב ברור: אם באיירן לא תציע לו חוזה חדש בעתיד הקרוב, הוא באופן בלתי נמנע יחפש אופציות אחרות כבר לקיץ הקרוב. סוכנו, פיני זהבי, ביחסים מצוינים עם קבוצות מאנגליה ועם פאריס. עד עכשיו, בבאיירן לא פנו לזהבי על מנת לדון בעתידו של הכוכב.
ויני ובנזמה להטו בניצחון ריאל על ראיו