3 צפייה בגלריה
שי ברדה
שי ברדה
שי ברדה
(לילך וויס)
אחרי הניצחון הגדול אתמול (שבת) של מכבי פתח תקווה 1:4 מול הפועל חדרה, בהפועל נוף הגליל מודעים לכך שאם הם לא רוצים בסיום העונה לחזור לליגה ממנה הגיעו בקיץ האחרון הם יהיו חייבים לאסוף נקודות והדבר צריך לקרות כבר מחר ב-20:15 מול מכבי תל אביב שמצויה בכושר טוב.
לשלם כך, עושה רושם שהמאמן שי ברדה יעלה בהרכב התקפי לכל דבר במטרה להשיג הכרעה ושלוש נקודות חשובות, גם אם מדובר ביריבה עדיפה. השוער סטפן מרינוביץ' צפוי לחזור לבין קורות השער אחרי תקופה לא קצרה בה ראה מהספסל את השוער מתן אמבר משחק ואף מרשים.
אבל במשחקים מהסוג הזה, גם ברדה מודע לכך שהוא צריך שוער עם מנוסה יותר. ארנסט מבוקה יפתח כמגן ימני וג’ון אוגו יעלה בקישור יחד עם דיוויד טווה. סתיו נחמני יירד לספסל ואת מקומו ימלא והיב חביבאללה שישחק לצידו של עומר פדידה.
3 צפייה בגלריה
סטפן מרינוביץ'
סטפן מרינוביץ'
סטפן מרינוביץ'
(ראובן שוורץ)
שי ברדה סיפר לקראת המשחק החשוב: “מכבי ת"א זה מועדון אירופאי לכל דבר, קבוצה מוכשרת. שחקנים שלא משחקים אצלה יכולים להיות פקטור בכל קבוצה בליגת העל. זה משחק קשה ומאתגר אבל לשם כך אנחנו כאן. מכבי ת"א הביאה את את אירופה לישראל”.
על סדרת המשחקים הקשה המצפה לקבוצה מול מכבי ת”א, מכבי חיפה והפועל ב”ש, אמר ברדה : “אני מסתכל על כדורגל בצורה אחרת. אנחנו משחקים מול קבוצות שהתקציב שלהן גדול פי עשרה משלנו ולכן נצטרך להביא אספקטים אחרים כמו למשל לא לאבד את הדרך שלנו. חשוב שנחזור להיות קבוצה לוחצת ועובדת. יש אלמנטים מאתגרים מול הקבוצות הגדולות”.
3 צפייה בגלריה
שי ברדה
שי ברדה
שי ברדה
(עמרי שטיין)
ברדה סיכם: “במשחק מהסוג הזה חשוב שנשמור על הדרך ונביא את הקבוצה מוכנה בפן המנטלי. אנחנו אופטימיים מאוד לגבי העתיד ושואבים את האופטימיות בעיקר מהמועדון והאנשים שעובדים כאן. המועדון מנסה לתת את כל מה שהוא יכול ולפעמים זה שווה הרבה יותר מכסף”.
ההרכב המשוער: סטפן מרינוביץ’, ארנסט מבוקה, יבגני ברקמן, דולב אזולאי, חגי גולדברג, ג’ון אוגו ,דיוויד טווה, בר כהן, לוואנגה קיזיטו, והיב חביבאללה ועומר פדידה.
בכר:"לא נתנצל על 0:1 קטן"