2 צפייה בגלריה
שחקני וילרבאן
שחקני וילרבאן
שחקני וילרבאן
(האתר הרשמי של וילרבאן)
נועם יעקוב וקבוצתו וילרבאן זכו הערב (ראשון) בטורניר היורוליג ״הדור הבא של אדידס״ שנערך בבלגרד. בכל שנה נערכים ארבעה טורנירים כאלו כאשר המנצחת בכל טורניר מעפילה לטורניר הגמר שייערך בשבוע הפיינל פור. בנוסף לארבע הזוכות, מוזמנות ארבע קבוצות נוספות עם כרטיס חופשי, כשהשנה היעדים שנבחרו הם בלגרד, פטרס, וארזה ומינכן שאמור היה כבר להיערך, אך נדחה לבינתיים.
וילרבאן סיימה את שלב הבתים הראשון במקום הראשון עם מאזן של שני ניצחונות (לייטקבליס פאנבזיס הלטבית ועל מגה מוצארט בלגרד) והפסד אחד לנבחרת הדור הבא של אדידס שהודרכה על ידי לא אחר מאשר אגדת הכדורסל ואסיליס ספנוליס.
הצרפתים פגשו היום במשחק הגמר את הכוכב האדום שסיימה את הבית המקביל במאזן מושלם עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים. בתום ארבעים דקות של כדורסל יעקוב וקבוצתו הניפו את הגביע כשהישראלי סיים את המשחק עם 10 נקודות, 5 ריבאונדים, 8 אסיסטים וחטיפה אחת בדרך למדד 25.
2 צפייה בגלריה
נועם יעקוב וסוכנו מתן סימן טוב
נועם יעקוב וסוכנו מתן סימן טוב
נועם יעקוב וסוכנו מתן סימן טוב
(באדיבות מתן סימן טוב)
הגארד שהצטרף לפרויקט של טוני פארקר העמיד ממוצע מרשים בטורניר שנערך בסרביה כשהוא קולע 11.5 נקודות, מוריד 3.3 ריבאונדים, מוסר 3.5 אסיסטים וחוטף 2 כדורים בדרך למדד יעילות של 12.8.
בשלב הבתים המוקדם שיחק יעקוב בממוצע 18:54 כאשר הוא מעמיד מספרים טובים יותר בהתקפה ממשחק למשחק. הגארד הישראלי שעשה טורניר נהדר ימשיך כאמור עם קבוצתו לשבוע הפיינל פור.