2 צפייה בגלריה
ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן
(רויטרס)
ניו יורק ניקס אירחה הערב (ראשון) את פילדלפיה במדיסון סקוור גארדן, שם האורחת יצאה עם ידה על העליונה עם 109:125. ההתמודדות הייתה צמודה לאורך כל 48 הדקות, אך בריחה של פילי בסיום הכריעה את המשחק.

ניו יורק ניקס – פילדלפיה 125:109

הסקור ברבע הראשון היה גבוה כאשר שתי הקבוצות הפציצו מכל עבר. פילי ביצע ריצה קטנה בפתיחת הרבע השני, אולם המארחים הצליחו למזער נזקים ולרדת להפסקה בפיגור תשע. רגע לפני הרבע המכריע הניקס הצליחו לצמק את ההפרש עד לשתי נקודות בלבד ופתחו את המשחק מחדש. אולם המארחים לא הצליחו לעמוד מול האיכות של הסיקסרס, שרצו בדקות הסיום והבטיחו את הניצחון.
ג’ואל אמביד וג’יימס הארדן והצטיינו עם 37 ו-29 נקודות בהתאמה. גם לטירסה מקסי היה משחק טוב והוא סיים עם 21 משלו. מי שבלטו אצל המארחת היו רי ברט ואוון פורנייה שסיימו עם 24 נקודות כ”א, כשעמנואל קוויקלי תרם 21 מהספסל. פילדלפיה טיפסה למקום השלישי במזרח כשבאמתחתה 36 ניצחונות לעומת 23 הפסדים. מנגד, המארחת במאזן לא מרשים של 25 ניצחונות בלבד לעומת 35 הפסדים.

פיניקס סאנס – יוטה ג’אז 118:114

המשחק נפתח באופן צמוד ביותר, כשההגנות לא שיחקו תפקיד ובסוף הרבע הראשון התוצאה עמדה על 32:32. הסאנס היו מעט טובים יותר ברבע השני והצליחו לרדת להפסקה ביתרון קטן של ארבע נקודות. הג’אז, בהובלת דונובן מיטשל, הגיעו לרבע השלישי עם אנרגיה אחרת והתפוצצו מבחינה התקפית עם 38 נקודות לעומת 29 של פיניקס.
2 צפייה בגלריה
דונובן מיטשל
דונובן מיטשל
דונובן מיטשל
(רויטרס)
ב-12 הדקות האחרונות המארחת ניסתה לחזור, אבל נכנעה, פספסה הזדמנות להשיג את ניצחונה החמישים העונה וספגה את הפסדה השני ברציפות, אך ה-12 שלה בלבד. יוטה רשמה העלתה את מאזנה ל-38 ניצחונות לעומת 22 הפסדים. מיטשל, כאמור, כיכב עם 26 נקודות, בעוד 30 של דווין בוקר לא הספיקו.
מרשים: סימונס רק בן 18 ודובר 4 שפות!