1 צפייה בגלריה
זה הסוף. ארדה טוראן
זה הסוף. ארדה טוראן
זה הסוף. ארדה טוראן
(רויטרס)
הגרלת שמינית גמר הליגה האירופית סידרה לברצלונה מפגש עם גלאטסראיי שהיה יכול להיות מיוחד עבור ארדה טוראן. אבל אקס בארסה לא ממש נמצא בתקופה טובה וגם אמור לפספס את צמד המפגשים עם הקטלונים לקראת פרישתו הצפויה בסיום העונה, כך דווח בטורקיה.
הקשר בן ה-35 שזכה באליפויות עם אתלטיקו מדריד ובארסה, משחק בשנים האחרונות במולדתו, טורקיה ובחודש שעבר הוא עלה לכותרות אחרי שנראה עם עודף משקל בחזרה שלו לדשא. טוראן שהושבת למשך חמישה חודשים עקב פציעה, לא הצליח לתפוס את מקומו מחדש בקבוצת נעוריו ושם מאסו בהתנהלותו.
מאמן גלאטסראיי שהיה גם עוזרו של פפ גווארדיולה בברצלונה, דומנק טורנט, החליט שטוראן לא ישחק בשל מצבו הפיזי הלקוי - ולא רק מול בארסה. מאז שהחלים מהפציעה, הקשר הוותיק קיבל 40 דקות בשלושה משחקים, אבל בשניים האחרונים - מול גוזטפה וריזספור - הוא כלל לא היה בסגל וגם כנראה לא יזומן אליו עד תום העונה. אם זה אכן מה שיקרה, המשמעות היא שבעצם הקריירה של טוראן הגיעה לסיומה.
לבארסה הגיע טוראן כרכש שנוי במחלוקת בקיץ 2015 כשהמועדון היה בעיצומו של קמפיין הבחירות לנשיאות. הוא אמנם זכה עם הקטלונים באליפות, בשני גביעים ובסופרקופה, אבל לבסוף הם התקשו להשתחרר מחוזהו, הוא הושאל לבאשקשהיר הטורקית ובקיץ 2020 שב לגלאטסראיי, בה הוא חתום רק עד חודש יוני.
ה-צ-ג-ה: 0:4 ענק ומלא ניצוצות לברצלונה