3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(עמרי שטיין)
מכבי חיפה העפילה לחצי גמר הגביע הערב (שלישי) אחרי 0:1 מול הפועל חדרה בסמי עופר, ו-0:3 בסיכום הכללי. בסיום ההתמודדות מאמני שתי הקבוצות, ברק בכר ומנחם קורצקי שיתפו בתחושותיהם. כמו כן גם בן שהר ותמיר גלזר התייחסו להתמודדות.
קורצקי היה הראשון לשתף: “יש דברים טובים? תמיד אפשר לקחת דברים טובים, שיחקו שחקנים צעירים שקיבלו הזדמנות. ניתן עוד הזדמנויות. כל מי ששיחק נתן הכל. יש הבדל בין ההפסד היום לזה ביום שבת. מצפים לנו עוד שני משחקים חשובים. נכין את השחקנים ונבוא מוכנים”.
בכר:"רוצים ללכת עד הסוף"
המאמן דיבר בכנות: “אחרי שספגנו את הגול הבנו שהמשחק הזה די אבוד. נתנו לשחקנים שצריכים להוביל אותנו בליגה בשבת מנוחה. השחקנים נתנו הכל, מבחינת רצון ומשמעת טקטית. תמיר גלזר? חד משמעית פחדתי שהוא יקבל אדום. הוא הבטיח שהוא יהיה זהיר, אני חשבתי שהוא לא זהיר אחרי המחצית ולכן הוצאתי אותו. מקווה שנשמח את האוהדים שלנו בהמשך”.
ברק בכר דיבר בתום ההעפלה: “אני מרוצה, היה חשוב להמשיך במומנטום. לא לזלזל ולכבד את היריבה. עברנו את זה בצרה חלקה. יש עוד שני תארים על המדף. יש עוד זמן עד הגביע וזמן עד האליפות, נצטרך לעשות את העבודה. אני שמח לעבור לחצי הגמר. כל משחק הוא חשוב והולכים להיות פה 30 אלף אוהדים ירוקי במשחק הליגה הקרוב, נעשה הכל על מנת לספק אותם”.
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(עמרי שטיין)
בן שהר גם כן הגיב בסיום: “כיף לחזור לשחק אחרי הרבה זמן שלא פתחתי. אין הוקוס פוקוס בכדורגל. כל שחקן רוצה לשחק כמה שיותר. אני שמח שניצחנו ושיחקנו טוב. חדרה באו וצופפו והיה לא קל, אבל העיקר שניצחנו, זה מה שחשוב”.
החלוץ המשיך: “אני לא יודע אם לקרוא למשחק הזה הזדמנות, זאת הייתה הזדמנות לשחק. אני רוצה עוד משחקים, אבל זה המאמן יחליט. שיחקתי טוב, יכולתי יותר טוב. שמח שעלינו לחצי הגמר. אני לא יודע אם השפיע מה שאמא שלי רשמה, אמא זה אמא, אני מכבד אותה ואוהב אותה. כמובן שהיא רוצה לראות אותי משחק, כמו שאני רוצה לראות אותי משחק. אני בטוח שאני אקבל יותר דקות, אני אשחק יותר טוב, ככה זה בכדורגל. לא מסתכל על העונה הבאה, מסתכל על המשחק הבא. יש לנו עוד משחקים קשים, פלייאוף קשה, אנחנו שואפים לנצח ולקחת כל תואר אפשרי”.
3 צפייה בגלריה
בן שהר
בן שהר
בן שהר
(עמרי שטיין)
תמיר גלזר הגיב על החילוף שלו: “אני חושב שנראנו יותר טוב מהמשחק בליגה, מנחם הכין אותנו טוב למשחק, מוכנים לליגה. מנחם צדק ואני לוקח אחריות מלאה על הפאול שעשיתי. בתחילת המחצית עשיתי פאול מסוכן אחרי שהבטחתי שלא אעשה זאת. הבטחתי שאהיה זהיר ועשיתי פאול טיפשי, ולכן יצאתי. אנחנו ניקח מהמשחק הזה את הדברים הטובים, אם נבוא כמו במשחקים האחרונים, מלבד המשחק האחרון, אנחנו נעפיל לפלייאוף העליון. מנחם דיבר על זה לפני המשחק שכל שחקן שקיבל דקות, הן מגיעות לו, השחקנים הראו מה יש להם ברגליים”.