3 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
(רויטרס)
מנהלה המקצועי של פאריס סן ז’רמן, לאונרדו, התראיין הלילה (בין רביעי לחמישי) ל’לאקיפ’ והתייחס לסאגת קיליאן אמבפה שעדיין רחוקה מסיום, נתן את דעתו על החתמת סרחיו ראמוס, ודיבר גם על מאוריסיו פוצ'טינו:
“עדיין לא שלחנו הצעה ספציפית לאמבפה”, אמר לאונרדו. “הדבר האחרון שנתייחס אליו זה הנושא הכלכלי, מכיוון שאנחנו רוצים לספק לו את כל הדברים הנחוצים, כיאה לשחקן במעמדו. שתי דקות בלבד דרושות בשביל לנקוב בסכום שקיליאן שווה”.
הארגנטינאי הרחיב על תחושותיו האישיות בנושא הישארותו של הכוכב הצעיר: “אני חושב על כך שהוא יישאר יותר ויותר. זאת הרגשתי. הוא השחקן הצרפתי היחידי שמשחק בליגה הצרפתית והגיע להישגים כל כך משמעותיים, כמו זכייה במונדיאל בגיל כה צעיר. במונדיאל 1998 לדוגמה, היו שחקנים צרפתיים נפלאים, אבל כולם שיחקו מחוץ לצרפת. למרות שאז, פ.ס.ז’ לא הייתה באותם הממדים שאנחנו נמצאים בהם היום”.
3 צפייה בגלריה
נאסר אל חלאיפי ולאונרדו
נאסר אל חלאיפי ולאונרדו
נאסר אל חלאיפי ולאונרדו
(רויטרס)
לאונרדו הוסיף בהרחבה: “אני לא יכול לומר בפירוש שאמבפה יישאר, אבל יש לנו את היכולות לכך. כל עוד הוא לא חתם בקבוצה אחרת, אנחנו נעשה הכל בכדי להשאיר אותו במועדון. יש לנו את הדור הבא, שחקנים צעירים ומבטיחים, אנחנו רוצים להמשיך ולהשקיע בהם. מה שקטאר עשו ב-10 שנים האחרונות מאז שהם תפסו את הפיקוד על המועדון, זה דבר נפלא. היום אנו מועדון שמבוסס על כבוד, הערצה ואהבה”.
המנהל המקצועי התייחס גם להחתמתו של סרחיו ראמוס: “הוא הגיע בכושר פיזי טוב, אך עד היום הוא שיחק רק חמישה משחקים. לצערי, דמיינתי את התמונה קצת אחרת. זה קשה בשבילו ובשביל כולם, אבל אנחנו מאוד ברורים בנושא הזה. ביום שהוא לא יוכל לשחק יותר עבורנו, הוא יהיה פנוי לכל הצעה שתבוא. אנחנו עדיין לא עושים דבר בנושא, העונה עוד רחוקה מלהסתיים, אבל אני לא מפחד לקחת אחריות על טעויות שנעשות במועדון. המנהלים נותנים לי ביטחון מוחלט לנהל באופן מקצועי את המועדון, ועל כך אני אסיר תודה”.
3 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס
(רויטרס)
לסיום, בחר לאונרדו לדבר על מאמן הקבוצה, מאוריסיו פוצ'טינו: “נכון להיום, לפוצ’טינו יש עונה נוספת בחוזה שלו. למען האמת, לא עברה בנו המחשבה על החלפתו. לא יצרנו קשר עם זינדין זידאן או עם כל מאמן אחר. פוצ’טינו היה בטופ 5 של המאמנים בעולם, והוא עדיין נישאר כזה. יש לנו עוד דרך לעשות, גם אם עברנו לא מעט עד היום, אבל אני רואה אותו יותר ויותר מעורב. עם הזמן אתה לומד להכיר את המועדון בצורה טובה יותר”.
את השחקנים הבאים שווה לכם להחתים