5 צפייה בגלריה
מרקו יאנקוביץ' וקובי רפואה
מרקו יאנקוביץ' וקובי רפואה
מרקו יאנקוביץ' וקובי רפואה
(שחר גרוס)
הפועל תל אביב תתארח ביום שבת הקרוב (19:50) באצטדיון טדי לקרב סופר חשוב במאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון, כאשר היא תפגוש את הפועל ירושלים שמצידה נואשת לנקודות בקרבות נגד הירידה.
מאמן הפועל ת”א, קובי רפואה, אמר: “אנחנו מסתכלים כרגע על הפלייאוף ומבחינתנו הדברים תלויים בהפועל תל אביב. כל עוד זה תלוי בנו נעשה הכול בשביל להיות שם. ברגע שהדברים לא יהיו תלויים בנו נהיה בבעיה. יש לנו עוד שני משחקים ונצטרך לעשות את העבודה. יש פה הרבה קטע מנטלי ופסיכולוגי. נצטרך לשחק כמו במחצית הראשונה מול באר שבע שבאנו ורצינו יותר מהיריב. אני מקווה ובטוח שנעשה את זה”.
רפואה: קולו לא ראוי להיות בהפועל ת"א
על אובדן הנקודות מול באר שבע אמר המאמן: “בכדורגל ובכלל, הכל זה בדיעבד. אני לא מסתכל על הדברים בצורה הזאת. כמובן שהמשחק היה בידיים שלנו ואיבדנו אותו אבל אנחנו יומיים לפני משחק מאוד קשה מול קבוצה טובה שנלחמת על החיים, הדברים תלויים בהפועל תל אביב ונעשה הכול כדי להיות שם”.
5 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
קובי רפואה
(שחר גרוס)
רפואה גם נשאל על יריבותיו במאבק: “אני שומע את כל הספקולציות, אבל מבחינתי הדברים תלויים בנו. אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו ולא לחכות שקבוצה אחרת תעשה לנו את העבודה. אנחנו מסתכלים וזה טבעי, אבל הדברים תלויים בנו ונצטרך לעמוד במטרה. יש שני משחקים קריטיים, אבל כרגע אני מסתכל על הפועל ירושלים בלבד”.
על מוחמד קליל טראורה, שתורגל השבוע, אמר המאמן: “בכל דבר יש סיכון. קרו דברים פה כמו מה שהיה עם קולו. מה שהוא עשה זה מעשה שלא ייעשה. הוא החליט על דעת עצמו שהוא עוזב את הארץ ומבחינתי הוא לא ראוי להיות בהפועל תל אביב. הפועל תל אביב זה מועדון מספיק גדול בשביל ששחקן יעשה דבר כזה ויהיה מי שזה לא יהיה, כל שחקן שמתנהל כך. זה מה שיש לנו כרגע ועם זה נתמודד”.
5 צפייה בגלריה
סיאנדה קולו
סיאנדה קולו
סיאנדה קולו
(רדאד ג'בארה)
גם הקשר מרקו יאנקוביץ’ התייחס למשחק: “קל יהיה לשכוח מהמשחקים הקודמים כי אנחנו צריכים להתרכז במשחקים הבאים. אנחנו מסתכלים קודם כל על המשחק הקרוב בלבד וכמובן שאנחנו חייבים לנצח בו. אנחנו משחקים מול יריב טוב. אולי הם לא במיקום טוב בטבלה אבל בכל משחק שצפיתי בהם ראיתי שחקנים טובים וסגנון משחק טוב. זה יהיה משחק קשה”.
על הופעותיו במדי בית”ר מול הפועל ירושלים סיפר: “במשחק הקודם ניצחנו אותם כי הם שיתפו שישה זרים. הבקענו במחצית הראשונה והתקשינו לשמור על התוצאה. גם במשחק הראשון כשניצחנו 0:3 היו להם שלושה מצבים של מאה אחוז. מה שאני אומר הוא שהם באים לנצח בכל משחק וללא פחד. נצטרך להיות מרוכזים מהרגע הראשון”.
5 צפייה בגלריה
מרקו יאנקוביץ'
מרקו יאנקוביץ'
מרקו יאנקוביץ'
(שחר גרוס)
הקשר נשאל האם הפועל ראויה להיות בפלייאוף העליון: “כמובן. הפועל כמועדון, כארגון, מבחינת האוהדים והשחקנים. הלוואי שנשיג את המטרה הזאת. כישלון אם לא נעפיל? עבורי כן. רק לפני חודש היינו בעמדה טובה. בכדורגל אתה מפסיד פתאום במשחקים שלא ציפית והיריבות שלך מנצחות משחקים. עדיין זה תלוי בנו ואם ננצח בשני המשחקים נהיה שם אז אני לא רואה בעיה”.
5 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ת"א חוגגים
שחקני הפועל ת"א חוגגים
שחקני הפועל ת"א חוגגים
(רדאד ג'בארה)