2 צפייה בגלריה
דני פרנקו
דני פרנקו
דני פרנקו
(שחר גרוס)
עכשיו זה רשמי: דני פרנקו חתם לשנתיים נוספות כמאמן הפועל תל אביב. האדומים הודיעו כי המאמן המצליח, שהוביל את הקבוצה לשלושה ניצחונות בדרבים העונה, יישאר במועדון עד לתום עונת 2023/24.
פרנקו מסר: “אני שמח מאד על ההערכה של הנהלת המועדון ומאמין גדול בהמשכיות. יש לפנינו אתגרים גדולים ומורכבים, ואני מאמין בצוות שסביבי ובחברי ההנהלה והבעלות שיחד נוכל לצלוח ימים קשים, ויחד נוכל להתרגש ולרגש בימים יפים להפועל. המטרה היא לשמור על הפועל תחרותית, שאפתנית ולוחמת, כזו שתמשיך להיות גאווה לקהל ולקהילה הגדולה שמלווה את הקבוצה".
פרנקו, לו זו הקדנציה השנייה במועדון, הוביל את הפועל ת”א בקדנציה הראשונה לפיינל פור ולחצי גמר הגביע, ולאחר שובו באמצע העונה שעברה הגיע יחד עם הקבוצה העונה לגמר גביע המדינה לראשונה מאז עונת 93/94.
2 צפייה בגלריה
דני פרנקו
דני פרנקו
דני פרנקו
(לילך וויס-רוזנברג)
יו”ר הפועל ת”א, רמי כהן, אמר: "דני הוא כבר בן בית בהפועל, הוא מביא איתו מקצוענות, הישגיות, יכולת ניהולית וזוכה להמון הערכה מהשחקנים וכמובן מהצוות ולכן הוא האיש הראוי להמשיך ולהוביל אותנו קדימה".
אבי זיידנברג אמר: "אנחנו בטוחים בכך שדני הוא האיש המתאים להמשיך ולהצעיד את הקבוצה קדימה, יחד עם השלד הישראלי שממשיך איתנו לשנים הבאות, היה לנו חשוב לשמור על המשכיות גם בגזרת המאמן. אני מאחל לו ולכולנו הצלחה ובטוח שנעמוד יחד ביעדים שעוד נותרו לנו העונה ובשנים הבאות”.
מוסינזון הוד השרון אלופת כדורעף תיכונים!