2 צפייה בגלריה
רותם קמר ויוסי שרעבי
רותם קמר ויוסי שרעבי
רותם קמר ויוסי שרעבי
(רדאד ג'בארה)
ההתאחדות לכדורגל שילמה קנס בסך 1,806,865 מיליון ש”ח בגין חריגות בשכרם של המנכ"ל לשעבר רותם קמר וסמנכ"לית הכספים טלי אורביטו. תנאי תקרת השכר על-פי החשב הכללי כוללים עלות מעביד ורכב שעומדת על סך כ-620 אלף ש”ח לשנה, והשניים חרגו מכך בשנים האחרונות.
ועדת התמיכות במשרד הספורט החליטה ביום 11.3.2020 לקזז את חריגות שכר להתאחדות, בסך של 1,806,865 מיליון ש”ח, ובהתאחדות ביקשו בתגובה לפרוס את סכום הקיזוז לחמש שנים. אך בוועדת התמיכות לא קיבלו את הבקשה במלואה וציינו כי הוועדה: "לא התרשמה מנימוקי הגוף בדבר משבר הקורונה והחליטה בהתחשב בגובה הקיזוז הגבוה ובמחזורה הגבוה של ההתאחדות כי הסכום יקוזז על פני 3 שנים". כך, בשנת 2020 קוזז סך של 602,289 ש”ח, ב-2021 קוזז סך של 602,288 ש”ח וב-2022 יקוזז סכום דומה.
2 צפייה בגלריה
יוסי שרעבי
יוסי שרעבי
יוסי שרעבי
(שחר גרוס)
יש לציין כי בקרוב וועדת התמיכות של משרד הספורט אמורה לדון שוב בהמשך חריגות השכר שבוצעו בהתאחדות לכדורגל, וצפויה להמשיך לקנוס את ההתאחדות לכדורגל בסכום משמעותי. אחת הסיבות לכך היא שגם המנכ"ל החדש יוסי שרעבי, שנכנס ביוני האחרון לתפקידו, נהנה משכר גבוה, אפילו יותר גבוה מזה של קודמו קמר, ועלותו השנתית מגיעה לכ-900 אלף ש”ח בשנה. גם חריגות השכר שלו יעלו להתאחדות בקנס.
אגב, המנכ"ל לשעבר קמר קיבל “מצנח זהב” מכובד מההתאחדות. קמר מונה לשמש כפרויקטור, אחראי על בניית הקומה הנוספת בבית הנבחרות בשפיים ועוד בנייה של התרחבות פעילות, בין היתר באשקלון. עד דצמבר האחרון קמר עבד באותם תנאים שהיו לו כששימש מנכ"ל, ואילו לאחרונה חתם עימו המנכ"ל הנוכחי יוסי שרעבי על חוזה של ספק חיצוני שימשיך ללוות את הפרויקטים השונים עד לסיום בנייתם.
יש עתיד: הדור הבא של הפועל באר שבע