2 צפייה בגלריה
רוג'ר פדרר מאוכזב
רוג'ר פדרר מאוכזב
רוג'ר פדרר מאוכזב
(רויטרס)
בגיל 40, רוג’ר פדרר עדיין רחוק מלהודיע על סיום הקריירה שלו. עם זאת, לאחרונה הוא עבר ניתוח בברכו ולא היה ברור מתי הוא צפוי לשוב למגרשים, לאור השיקום הארוך שנדרש לו. היום (שבת) הוא שפך קצת אור על העניין כשנתקל בכתב של רשת טלוויזיה שוויצרית בעת ביקור בטורניר סקי מקומי בארצו.
“הניתוח היה הדבר הנכון לעשות. הברך שלי לא הייתה במצב טוב אחרי ווימבלדון, לא יכולתי להמשיך כך. אני במצב טוב יותר, הלכתי במשך חודשיים עם קביים ועכשיו צריך להתחיל מחדש. לפני כמה שבועות עברתי בדיקת MRI שהייתה טובה מאוד והוסיפה לביטחון שלי. אני בתהליך של בנייה מחדש ועכשיו אני יכול סוף סוף לחשוב על החזרה שלי”, אמר פדרר.
אחת השאלות הגדולות היו האם השווייצרי יספיק לשוב לקראת טורניר ווימבלדון, הטורניר האהוב עליו, שייערך בתחילת יוני. אלא שפדרר הבהיר שהדבר לא הולך לקרות, שכן תשובתו לשאלה מתי הוא חושב שהוא יחזור למגרשים הייתה: “בסוף הקיץ, או בתחילת הסתיו”.
2 צפייה בגלריה
רוג'ר פדרר מאוכזב
רוג'ר פדרר מאוכזב
רוג'ר פדרר מאוכזב
(רויטרס)
אחד הטניסאים הגדולים בהיסטוריה לא הבהיר האם כוונתו היא להספיק לחזור בזמן לגראנד סלאם האחרון של השנה, אליפות ארצות הברית הפתוחה, שתיפתח ב-29 באוגוסט בניו יורק ושבה הוא יוכל לנסות להשוות את מספר הזכיות של רפאל נדאל, שעומד על 21 אחרי הזכייה באליפות אוסטרליה לפני קצת יותר מחודש.
סרינה וויליאמס משחקת נגד עצמה