2 צפייה בגלריה
אנטה ז'יז'יץ' באימון
אנטה ז'יז'יץ' באימון
אנטה ז'יז'יץ' באימון
(שחר גרוס)
מכבי תל אביב תארח הערב (ראשון, 21:00) את מכבי ראשון לציון במסגרת המחזור ה-19 של ליגת העל. הצהובים-כחולים מגיעים למפגש כשהם רוצים להמשיך את המומנטום מהניצחון על באסקוניה ביורוליג בשלישי שעבר, וכשהם לוטשים עיניים לעבר המשחק ביום חמישי הקרוב מול הכוכב האדום בלגרד.
אבי אבן וצוותו בחרו שלא לרשום להתמודדות את אנטה ז׳יז׳יץ׳, אנג׳לו קלויארו ואת קיירי תומאס. השיח בסביבת הקבוצה אמנם נוגע למשחק היורוליג הקרוב, אך בד בבד מבהירים במועדון כי הם רוצים לשפר את מאזנם בטבלת הליגה, וזאת כשהם מדורגים במקום השני עם מאזן של 10 ניצחונות אל מול שישה הפסדים.
השבוע הקרוב נחשב לסופר קריטי מבחינתה של אלופת המדינה, כיוון שבתחילת השבוע תוכרע שיטת הדירוג הסופית ביורוליג על פיה אין ספק שיקום ובהחלט גם יכול ליפול דבר. במידה שההצעה הקודמת תתקבל, שהיא לבטל לחלוטין את התוצאות מול הקבוצות הרוסיות, מכבי תל אביב ובאיירן מינכן צפויות להיות הנשכרות העיקריות.
יחד עם זאת כפי שפורסם ב-ONE, מונאקו ופנרבחצ׳ה דוחפות לשיטת דירוג שתיקבע על ידי אחוז ניצחונות כיוון שלקבוצות מספר משחקים שונה, והערכות ברחבי אירופה הן שדווקא ההצעה הזו צפויה להתקבל. במידה ואכן ההצעה השנייה תתקבל, קבוצתו של אבי אבן עדין תהיה בתמונת המאבק, אך היא תיפגע מאוד וכמובן לא תהיה היחידה.
2 צפייה בגלריה
אבי אבן
אבי אבן
אבי אבן
(לילך וויס-רוזנברג)
החלק השני של השבוע יהיה קריטי אפילו יותר, כשקבוצתו של אבי אבן תפגוש את הכוכב האדום בלגרד בידיעה שניצחון חוץ יכול לתת להם מקדמה נהדרת, ובמידה ששיטת הדירוג תישאר, ניצחון אף עשוי להיות שווה מקום בשמינייה הראשונה. החדשות הרעות? מאז עונת 2013/14 מכבי תל אביב לא ניצחה את הכוכב האדום (שבעצמה יכולה עדין להעפיל לשמונה הראשונות) על אדמת סרביה.