1 צפייה בגלריה
דניאל אדאמס עם הכדור
דניאל אדאמס עם הכדור
דניאל אדאמס עם הכדור
(באדיבות הוועד האולימפי בישראל)
משחקי ההשלמה של הבית התחתון בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל נמשכו הערב (שבת) עם שני משחקים שהשלימו את המחזור ה-20 בליגת העל כולה. בשעה שמכבי רמת גן שמרה על כבודה בתור האלופה היוצאת עם ניצחון על בנות הרצליה, גרפה אליצור ת"א את הניצחון השלישי שלה העונה – בחוץ מול אליצור חולון.

מכבי רמת גן – בנות הרצליה 64:69

מכבי רמת גן ובנות הרצליה הגיעו למשחק רגועות לאחר שהתרחקו מאוד מאליצור ת"א שמתחת לקו האדום ויכלו ליהנות מ-40 דקות של כדורסל. רבע אחרון דל בכדורסל התקפי התאפיין בהחטאות של הקבוצות משני צידי המגרש וביכולת חלשה. הרצליה המשיכה להתקשות מבחוץ, רמת גן לא העלתה מספיק את האחוזים מהצבע, והמשחק הגיע לדקה האחרון בתוצאה צמודה של 61:63 וקליעות עונשין של ג'נקינס, הארפר וגאיה סלס הכריעו את המשחק למרות שלשה של נטלי דיי במשחק מצוין שלה. 64:69 לזכות מכבי רמת גן. ג’נקינס בלטה עם 24 נקודות.

אליצור חולון – אליצור ת"א 76:70

כהרגלה העונה, פתחה אליצור ת"א את המשחק באופן מרשים למדי, אך ברבע האחרון נגמר לשחקניות מת"א האוויר והפער ירד עד שנמחק כולו וחולון עלתה ליתרון 67:68. אלא שדווקא בנקודה הזאת – אליצור ת"א החליטה שהיא לא נשברת. לסלסי, זליבנסקי ואגניו צברו נקודות בעיקר מהקו, ומול ההתקפה המבולבלת של חולון זה הספיק לניצחון שלישי העונה לעולה החדשה, שנמצאת עדיין עמוק מתחת לקו האדום.
הפועל חולון מביסה את הפועל חיפה 70:87