2 צפייה בגלריה
תיירי הנרי וניימאר
תיירי הנרי וניימאר
תיירי הנרי וניימאר
(רויטרס)
תיירי הנרי מבין דבר או שניים בכדורגל. בראיון שלו ל’לאקיפ’, כוכב העבר התייחס למצב המנטלי של כוכבים כמו ליאו מסי, ניימאר ואפילו סימון ביילס. הצרפתי, שאימן במונאקו וזכור בעיקר מתקופתו הנפלאה בארסנל וברצלונה, סיפק כמה פנינים בנוגע למצבו של הברזילאי של פאריס סן ז’רמן.
“ניימאר דיבר הרבה פעמים לאחרונה, כולל בראיון האחרון שלו על הלחץ שבו הוא נמצא, והמחשבה הראשונה שלי הייתה ‘האם הוא בכלל בסדר?’ הוא מדבר, אבל האם אנחנו יכולים באמת לשמוע אותו? הוא קורא לעזרה, יש לו הרבה דברים על הראש, בדיוק כמו כל אדם אחר”, אמר הנרי.
על מסי, שמקבל ביקורות על כך שהוא לא מציג את היכולת מברצלונה, אמר הצרפתי: “אני לא יכול לדבר בשמו, אבל הוא בכה כשעזב את ברצלונה, זה לא היה מתוכנן. כשאתה חושב שלא תעזוב מקום מסוים וזה פתאום קורה, זה יוצר שוק אמוציונלי. אנשים אומרים שהכול בסדר ויש לו את מה שהוא צריך בפאריס, אבל זה לא כל כך פשוט. כשעזבתי את ארסנל לברצלונה, לקחה לי שנה כדי להסתדר, הייתי באמצע הליך גירושים”.
הנרי מאמין שלכדורגלנים מהעילית קשה לדבר על הפחדים שלהם: “אני לא יודע איך אנשים היו מגיבים אם כדורגלנים היו מתבטאים כמו שסימון ביילס התבטאה בטוקיו ויגידו שהם לא היו שם מבחינה מנטלית. בתקופה שלי זה היה יותר קשה, ממש טאבו, גם בקבוצה, אם היו שואלים אם הכול בסדר היית חייב להגיד שכן, גם אם זה לא היה נכון. כיום השחקנים יכולים להיפתח יותר, אבל אם יגידו שלא היו שם מנטלית, האוהדים יוכלו ללעוג להם. אסור לבכות, אסור להראות חולשה”.
2 צפייה בגלריה
תיירי הנרי
תיירי הנרי
תיירי הנרי
(רויטרס)
פליקס להט עם צמד מול בטיס בקרב הצמרת