2 צפייה בגלריה
שי דורון
שי דורון
שי דורון
(משה חרמון)
זה היה באוויר כבר הרבה זמן אבל הפך כעת לרשמי, אחת משחקניות הכדורסל הגדולות שצמחו אי פעם בישראל, שי דורון, הודיעה הערב (שלישי) בצורה רשמית על פרישה מכדורסל.
דורון כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: “כדורסל יקר, בגיל 5 זו הייתה אהבה ממבט ראשון, עבור ילדה שהסתובבה בעולם כל 4 שנים, כדורסל וספורט היו הדברים הקבועים היחידים. לא בטוח למה העזתי לחלום על להיות טובה אבל היה לי חלום ורדפתי אחריו. מעולם לא מדדתי את עצמי לפי אחרים, רק לפי כמה רחוק יכולתי לדחוף את הגוף והנפש שלי”.
דורון המשיכה: “הייתי מתחת לרדאר, היו לי חלומות גדולים ומשוגעים, בחורה יהודיה, נמוכה שאף אחד לא שמע עליה. אני עוזבת עכשיו את המשחק מתחת לרדאר בלי מסיבות עיתונאים גדולות ותקשורת, רק בחורה יהודיה נמוכה שנפרדת מהחלום שלה לשלום ומוכנה לחלומות חדשים. תודה לכל מי שלקח חלק בקריירה שלי. שחקניות, מאמנים אוהדים וכמובן משפחה. אתם ללא ספק הדבר הכי טוב שהכדורסל נתן לי״.
2 צפייה בגלריה
שי דורון
שי דורון
שי דורון
(עמרי שטיין)
דורון בת ה-36 היא הישראלית הראשונה שנבחרה בדראפט ה-WNBA ושיחקה בליגת הכדורסל האמריקאית במדי ניו יורק ליברטי. בעברה שיחקה באליצור רמלה, מכבי רמת חן, מכבי בנות אשדוד וכן באירופה בטורקיה, רומניה וכמובן במדי נבחרת ישראל.
עתיד כדורגל הנשים? הכירו את ספיר אלבז