1 צפייה בגלריה
חיים סילבס, פהאד באיו ומרוואן קבהא
חיים סילבס, פהאד באיו ומרוואן קבהא
חיים סילבס, פהאד באיו ומרוואן קבהא
(רדאד ג'בארה)
בבני סכנין מודעים לכך שלמרות הניצחון החשוב במחזור האחרון 0:1 על הפועל חדרה, הקבוצה עדיין לא הבטיחה סופית את הכרטיס לפלייאוף העליון ובשל כך, יש להיות סופר דרוכים כדי להגיע הכי מוכנים לקראת המשחק במושבה מול מכבי פתח תקווה. מאמן סכנין, חיים סילבס, החליט להנחית את השחקנים לקרקע אחרי מיני חגיגה מול חדרה.
המאמן בחר להקרין לשחקניו רגע ספציפי ממשחק הגומלין בחצי גמר פלייאוף העליה לפרמייר ליג באנגליה משנת 2013, בו ווטפורד עשתה בביתה מהפך דרמטי מול לסטר בדקה ה-96, במקרה הזוי כדוגמה לזה שבכדורגל הכל אפשרי עד הרגע האחרון. כזכור, לסטר היא זו שזכתה בפנדל בדקה ה-96 וכבר יכולה הייתה לחגוג עליה אבל לסטר החמיצה את הפנדל ו-ווטפורד בהתקפת מעבר קטלנית, כבשה והעפילה לשלב הגמר.
“סילבס רוצה שנבין שעד שזה לא נגמר זה לא נגמר, וכי בכדורגל הכל יכול להתהפך בדקה. ברור לנו שאם חלילה נפסיד בהפרש של שני שערים למכבי פ”ת שמתאוששת, וחדרה בטעות תנצח את מכבי ת”א, לא נעלה לפלייאוף. אנחנו צריכים להיות דרוכים לכל תרחיש”, אמרו בקבוצה. לרשות המאמן יעמוד סגל מלא כולל מרשל אודה שהתאושש מפציעה ויחזור לסגל. בסכנין מצפים לקהל גדול שיגיע ויתמוך בקבוצה בדרך לכרטיס הנכסף.
עתיד כדורגל הנשים? הכירו את ספיר אלבז