1 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים
(רדאד ג'בארה)
שחקני בית״ר ירושלים לא קיבלו את משכורות חודש פברואר. המחלוקת בין ארגון השחקנים לבין ראשי המועדון הביאה לידי כך שהנאמן עו”ד יצחק יונגר משהה את העברת המשכורות. למרות זאת, השחקנים לא מתכוונים להחרים את האימון היום (חמישי). מחר השחקנים ייפגשו עם נציגי הארגון, מושיקו מישאלוף וניר אלון בכדי לקבל החלטות.
הצדדים מנסים להגיע להסכם חתום בדבר הקיצוץ. כעת הם דנים באופן שבו יוחזר הכסף לשחקנים מתוך הבנה שהקיצוץ ייחשב כהלוואה. על פי הרעיון המתגבש, שחקנים שיעזבו את הקבוצה יקבלו את הכסף עד לסוף השנה האזרחית (2022) בכמה תשלומים, שחקנים שיישארו בסגל הקבוצה בעונה הבאה יקבלו את ההחזר על ההלוואה בתשלומים עד לאמצע עונת המשחקים 2022/2023.
הדיון אתמול בבית המשפט חשף את הבור הכספי בו נמצאת בית״ר. חובות למס הכנסה, החזר הלוואה לחברת סינגולריטים וגירעון שיגיע ל-20 מיליון ש״ח. לצד זה בית״ר צפויה להכנסות של מעל מיליון ש״ח מהמשחק מול מכבי תל חיפה ואם תארח את הדרבי הירושלמי צפויה הכנסה דומה. בנוסף, בשל העובדה שהקבוצה נמצאת במאבקי תחתית צפויים להגיע למשחקי הפלייאוף הרבה אוהדים וההכנסות יהיו בהתאם.
״אנחנו לא מאמינים לסיפורים של חוגג, הוא בכוונה מספר ומקצין את הקשיים הכספיים כדי שנוותר על ההלוואה, זה לא יקרה. אם הוא מעמיד תקציב בעונה הבאה שייקח בחשבון ששני מיליון ש״ח מהתקציב יהיה החזר הלוואה שאנחנו נותנים לו״, אמרו שחקנים בקבוצה.
הטעות ההזויה של השוער עלתה לקבוצה ביוקר