3 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
(שחר גרוס)
כשהיא סופרת שני ניצחונות רצופים תחת המאמן החדש, אליניב ברדה, הפועל באר שבע תנסה להמשיך במומנטום שלה ולהגיע לפלייאוף העליון כמה שיותר צמודה למכבי חיפה שבפסגה, כשתתארח אצל הפועל נוף הגליל ביום ראשון ב-20:15.
המאמן אליניב ברדה, דיבר היום (חמישי) במסע”ת לקראת המשחק: “משחק קשה מאוד, מבחינתנו המיקום של היריבה לא מעניין. יודעים שמצפה משחק קשה. אמנם ניצחנו שני משחקים אבל אנחנו מרוכזים במשחק הקרוב ורוצים לשפר עמדות לקראת הפלייאוף”.
ברדה המשיך: “אני מרגיש שלנצח זה תמיד טוב, אבל יש המון דברים לתקן ולחבר. לעשות את הדברים האלה אחרי ניצחונות זה תמיד יותר נעים. פציעות? יש לנו שלושה שחקני התקפה חשובים פצועים, אבל יש סגל מצוין ולכל שחקן יש מחליף ראוי. אוגו? יהיה נחמד לפגוש אותו אחרי תקופה ארוכה, אני מאחל לו בהצלחה בכל המשחקים ויהיה מרגש לראות אותו”.
ברדה: "יש המון דברים לתקן"
לגבי מאבק האליפות המשולש אמר ברדה: “אני רואה רק את נוף הגליל מול העיניים, לא מסתכל מעבר כי זה הדבר הכי חשוב. רוצה לשבת עם השחקנים ולראות מה עשינו טוב ולא טוב מול הפועל חיפה. נבוא משחק משחק וננסה לנצח. שוערים? יש תחרות, גם גלזר וגם הרוש נמצאים בכושר טוב והיו נהדרים כששיחקו”.
מריאנו בריירו אמר על כך שלא שיחק בשני המשחקים האחרונים: “אני לא יודע מרגיש, אחרי שאתה לא משחק שני משחקים כששיחקת בכל המשחקים עד כה זה קשה קצת. זה אולי בריא בשבילי ויטעין לי את הבטריות מחדש”.
3 צפייה בגלריה
מריאנו בריירו ואליניב ברדה
מריאנו בריירו ואליניב ברדה
מריאנו בריירו ואליניב ברדה
(שחר גרוס)
על הפיטורים של רוני לוי אמר הקשר: “זה כדורגל, הסיטואציה הזאת של רוני לוי זה משהו שקורה בכל מועדון. נתנו הכל לפני כן עם רוני ועכשיו אנחנו נותנים הכל בשביל אליניב וזה הדבר החשוב ביותר. יש לנו את המשחק האחרון של העונה הסדירה ואז את הפלייאוף ואנחנו נלך צעד אחר צעד ומשחק אחרי משחק עד סוף העונה”.
בנושא אחר. המועדון נענש היום על שתי העמדות שונות לדין בגין התפרעות אוהדים, זריקת חפצים, פירוטכניקה וכיוב’. כתוצאה מכך נגזרו על המועדון שני קנסות כספיים בשווי מצטבר של 35 אלף ש”ח, וכמו כן, עונש על תנאי של סגירת היציע הדרומי במקרה שאירוע כזה יחזור שוב.
3 צפייה בגלריה
מריאנו בריירו
מריאנו בריירו
מריאנו בריירו
(שחר גרוס)