4 צפייה בגלריה
רטין אובאסוהן
רטין אובאסוהן
רטין אובאסוהן
(איציק בלניצקי)
הפועל ירושלים תארח הערב (חמישי, 21:15) את הפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-16 של ליגת העל. האדומים לבנים של יותם הלפרין ניצחו בשני האחרון את בני הרצליה במשחק סופר דרמטי על ראשות הטבלה, שהוכרע על הבאזר ולמשחק הערב הם מגיעים כאשר בדומה למשחק הקודם גם הפעם שון קילפטריק וקייזר גייטס הם שני הזרים שלא נרשמו למשחק. בנוסף, נועם דוברת ימשיך להיעדר בעקבות הפציעה בידו. במועדון מבינים כי יצטרכו לשפר את ההגנה שלא בדיוק הייתה מתואמת במחזור הקודם.
הקבוצה מהבירה מגיעה למשחק ההשלמה מעודדת מהניצחון על בני הרצליה למרות וכשהיא מדורגת במקום הראשון בטבלה עם מאזן של 12 ניצחונות אל מול חמישה הפסדים וכשהפסגה צפופה במיוחד.
חניכיו של יותם הלפרין כבר פגשו את אלו של דני פרנקו פעמיים העונה, פעם אחת במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל אותו ניצחה הפועל ירושלים, ופעם אחת במסגרת רבע גמר גביע המדינה בו הייתה זו הקבוצה מהצד האדום של תל אביב שניצחה. במועדון הודיעו כי הם מקדישים את המשחק לעמותת "מחשבה טובה" הפועלת לצמצום פערים חברתיים על ידי הנגשת טכנולוגיות.
4 צפייה בגלריה
יותם הלפרין ודני פרנקו
יותם הלפרין ודני פרנקו
יותם הלפרין ודני פרנקו
(איציק בלניצקי)
רטין אובאסוהן דיבר על דרכים להשתפר לקראת המשחק: “בכנות זה בשני צידי המגרש, במשחק הקודם שלנו היו לנו פספוסים בהגנה וגם בהתקפה. אנחנו רוצים לשחק טוב יותר בהתקפה, לשחק טוב יותר יחדיו ולמצוא דרכים כדי לערב את כולם, אלו הדברים שאנחנו יכולים לשפר כקבוצה”.
הגארד של האדומים מהבירה נשאל על מחשבות נקמה לאחר ההפסד בגביע המדינה ואמר: “כל משחק הוא חיה אחרת כך שעבורנו זה פשוט להתמקד בעצמנו, אני מאמין שהקבוצה שלנו היום טובה בהרבה מזו שהיינו בעבר ואנחנו רוצים להמשיך ולהשתפר, וזה לא משנה מול מי אנחנו משחקים או מתי, אנחנו צריכים לתת את הכי טוב שלנו. אנחנו מחויבים לעבודה וצפינו בווידאו, השחקנים עבדו קשה במהלך פגרת פיב"א וגם לפניה ואני אוהב את המקום בו אנחנו נמצאים ויש עוד הרבה משחקים לשחק”.
4 צפייה בגלריה
רטין אובאסוהן ועידן זלמנסון
רטין אובאסוהן ועידן זלמנסון
רטין אובאסוהן ועידן זלמנסון
(איציק בלניצקי)
על מה שקיי סי ריברס מביא לקבוצה אמר: "אני חושב שהרזומה שלו מדבר בפני עצמו, הוא וטרן עם ניסיון עצום ויש לו כישורים ייחודיים. הוא יכול לעשות הרבה דברים על המגרש התקפית והגנתית והוא מוסיף ערך לכל קבוצה".
על האוהדים של הקבוצה אמר הגארד: “האוהדים שלנו היו מדהימים עד כה העונה ואמרתי את זה מספר פעמים, לבוא ולשחק בארנה מהחוויות הכי מיוחדות שאי פעם היו לי. האווירה הייתה מחשמלת מול הרצליה ואני מצפה כבר לכך שההיכל יהיה מלא יותר הערב ולראות את כולם”.
4 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ירושלים
אוהדי הפועל ירושלים
אוהדי הפועל ירושלים
(רפי בן חקון)
האם יותם הלפרין השתפר כמאמן מהרגע שבו הוא נכנס לתפקיד אמר: “לחלוטין. זה הרשים אותי רק לראות באיזו מהירות הוא לקח את האופניים והתחיל לרכוב עליהם. זה פשוט מגניב להיות במסע הזה איתו ולראות אותו משתפר בכל מה שקשור לאימון והוא עושה עבודה נהדרת עבורנו”.
הפועל ירושלים גברה בנקודה על בני הרצליה