1 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
(עמרי שטיין)
אוהדי מכבי חיפה ממשיכים להסתער על הכרטיסים למשחק ביום שני בטדי מול בית"ר ירושלים וכבר היום (חמישי) 6,000 הכרטיסים שהוקצו לטובת הירוקים נמכרו. במועדון מקווים שבית"ר תפשיר עוד 3,000 כרטיסים מה שאומר שצפויים להגיע 9,000 אוהדים.
בדומה לאתמול, גם הבוקר הקבוצה התאמנה עם סגל שכולל לא מעט שחקנים מקבוצת הנוער. בנוגע למציבת הפצועים התמונה כזו: אצל עומר אצילי יש הטבה משמעותית והוא חוזר בהדרגה לאימונים ונראה שמלך שערי הליגה יחזור לסגל מול בית"ר. בכל מקרה בחיפה לא מתכוונים לקחת סיכונים עם אצילי ויעדיפו להחזיר את השחקן בהדרגה ורק במידת הצורך ברק בכר ישתמש בו בהנחה שיחזור לסגל.
שחקן נוסף שחזר להתאמן ומנסה להתגבר על הכאבים הוא רז מאיר שסובל מפציעה חוזרת באגן. מאיר מנסה בכל הזדמנות לשחק עם הכאבים ולאחרונה גם איבד את מקומו בהרכב בגלל אותה פציעה. כרגע לפחות לא ברור אם יחזור להרכב מול בית"ר.
שחקנים אחרים שמחלימים מפציעות וחוזרים בהדרגה לאימונים הם רמי גרשון שסובל כבר תקופה ארוכה מבעיות בסחוס. שחקן נוסף שמתאושש מניתוח תוספתן שעבר הוא גודסוויי דוניו שלדעת כולם ברגע שיחזור לרוטציה יהווה תוספת כוח משמעותית. טאלב טוואטחה שנותח לפני מספר חודשים עובר שיקום אבל ייקח עוד זמן עד שניתן יהיה לדעת מתי ואם יחזור לשחק.
עשה את המעבר: המועודן החדש של מסי הבלגי