4 צפייה בגלריה
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
(שחר גרוס)
אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, הפועל חדרה כבר ממש לא תלויה בעצמה במאבק על הפלייאוף העליון. מחזור אחד נותר לעונה הסדירה, כאשר החדרתים, הנמצאים במקום השביעי בליגת העל, יארחו ביום שבת את מכבי תל אביב (19:00), ינסו להפתיע עם ניצחון ולקוות למעידה של הפועל תל אביב שתשחק מול מכבי נתניה.
לקראת המשחק, דיבר המאמן מנחם קורצקי במסיבת עיתונאים והתייחס להיעדרותו של רובי לבקוביץ׳ בעקבות דחיית הערעור על הרחקתו: ״נערכנו לזה, ציפינו להחלטה אחרת, צריך לבחון את ההחלטה כי היא החלטה מסוכנת להמשך הדרך. מבחינתנו היינו מוכנים לזה, מכבדים כל החלטה וסומכים על עדי טבצ׳ניק (השוער השני) שיעשה את העבודה. הוא עובד כל השנה״.
לקראת מכבי ת״א והסיכוי המזערי שנותר להגיע לפלייאוף אמר קורצקי: ״הסיכויים לא לטובתנו אבל קודם כל אנחנו צריכים לנצח במשחק כדי להשאיר לנו סיכוי. עבדנו כל השבוע בשביל זה ונפגוש קבוצה בכושר מטורף עם שישה ניצחונות רצופים. בבית שלנו נצטרך לעשות את העבודה. ביום הראשון והשני אחרי ההפסד לבני סכנין הייתה אווירה פחות טובה, אבל הרמנו את השחקנים והם יודעים שיש סיכוי ונילחם גם על הסיכוי הקטן ביותר״.
4 צפייה בגלריה
רובי לבקוביץ'
רובי לבקוביץ'
רובי לבקוביץ'
(עמרי שטיין)
על השבוע שהוא עבר באופן אישי בעקבות כתובות הגרפיטי שריססו האוהדים כנגדו במתחם האימונים, סיפר המאמן: ״שבוע לא נעים, אי אפשר להתעלם מזה אבל אנחנו מספיק חזקים ועברנו דברים בכדורגל ונעבור גם את זה. מתרכזים בצד המקצועי, להביא את חדרה למקומות הטובים. אסור לשכוח שחדרה בלי קשר עושה עונה גדולה״.
המאמן נשאל האם המאבק של מכבי ת״א בצמרת יביא אותה לחוצה יותר: ״אני לא חושב, הם יבואו מוכנים והניצחונות שלהם על קבוצות בדרג שלנו זה מה שהביא אותם למעמד הזה של המאבק. אנחנו צריכים לבוא הכי מוכנים למשחק הכי קשה שאפשר והוכחנו בעבר שאפשר לעשות את זה. עתידי? יש עוד זמן לדבר, מתרכזים רק בהפועל חדרה כרגע״.
4 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חדרה מאוכזבים
שחקני הפועל חדרה מאוכזבים
שחקני הפועל חדרה מאוכזבים
(שחר גרוס)
שובל גוזלן הוסיף: ״זה קלישאתי להגיד אבל אם יש סיכוי אנחנו מאמינים תמיד. במשחקים אחרונים זה התפקשש לנו ולא היה מה שקיווינו, אבל יש לנו עוד משחק. אנחנו מאמינים וזה לא תלוש כי אפשר לנצח כל קבוצה. אם אני מסתכל על התקופה האחרונה זה יישמע כמו תירוצים, אבל הסגל מאוד קצר. שחקנים קצת שחוקים וזה הצטבר לסוף. אנחנו קבוצה בעונה גדולה ואי אפשר להמעיט בזה״.
על היריבה מכבי ת״א אמר גוזלן: ״מכבי ת״א זו מכבי ת״א. היא, מכבי חיפה והפועל באר שבע אלו קבוצות שולטות שמכתיבות את הקצב. אפשר לקחת נקודות, אנחנו לא הקבוצה הראשונה שתבוא להעז. פספוס אם לא נהיה פלייאוף? נעבור קודם את שבת״.
4 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
(רדאד ג'בארה)
על העונה הטובה שלו באופן אישי אמר החלוץ: ״תמיד לעזור לקבוצה עם גולים, בטח אם זה יוביל לפלייאוף, אז זו מניה בעלייה. אנחנו עובדים קשה, הייתה נפילת מתח אחרי סכנין, עברנו את זה ובאים מוכנים לקרב״.
על רעשי הרקע עם כתובות הנאצה שרוססו ועניין המשקיעים, אמר: ״שחקנים מקצוענים לא צריכים להתעסק במה שמסביב, נותנים לנו את השקט במגרש. מסר לקהל? מה שהיה זה לא קשור אלינו השחקנים, אנחנו אוהבים את האוהדים, הם תומכים בנו העונה וכמה מהם באו לאימון גם. שיתמכו בנו כי האוהדים זה הכוח של הקבוצה״.
קרסטאיץ׳: ״מרוצה מהמצב שלנו בטבלה״