2 צפייה בגלריה
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
(האתר הרשמי של פ.ס.וו איינדהובן)
עוד לא נרגענו ממשחקי אמש בליגת האלופות, ועוד יום של משחקים מסקרנים לפנינו כשהערב (חמישי) משחקי שמינית גמר הקונפרנס ליג יוצאים לדרך עם פ.ס.וו אינדהובן וערן זהבי שינסה להמשיך בכושרו המצוין מול קופנהאגן. בנוסף, מכבי תל אביב תצא למשחק חוץ חשוב במיוחד במאבק על הפלייאוף ביורוליג מול הכוכב האדום בלגרד, והפועל ירושלים תארח את הפוער תל אביב לקרב צמרת בליגת ווינר סל.
לשליחת טופס ב’ווינר’, לחצו כאן.
אחרי שכבש בניצחון איינדהובן 1:3 מול הראקלס, ערן זהבי מנסה להמשיך בכושרו ולעזור לקבוצתו להשיג מקדמה חשובה לקראת הגומלין מול קופנהאגן. היחס בווינר לכך שזהבי יכבוש ראשון או אחרון במשחק הוא פי 5, כמו כן יחס לשער באופן כללי של החלוץ הישראלי הוא פי 1.9. אגב, אם זהבי יכבוש שני שערים או יותר, המנחשים נכונה ייהנו מיחס נאה של פי 5.50.
ניצחון של הפועל ת”א מול הפועל ירושלים או הפסד של האדומים מת”א בעד ארבע הפרש, שווה פי 1.80. ניצחון של הפועל ירושלים בכל תוצאה שהיא מעל ארבע הפרש מקנה יחס של פי 1.80 ואילו ניצחון של הקבוצה מהבירה בארבע נקודות שווה יחס של פי 9.
2 צפייה בגלריה
רטין אובאסוהן ועידן זלמנסון
רטין אובאסוהן ועידן זלמנסון
רטין אובאסוהן ועידן זלמנסון
(איציק בלניצקי)
אם תהמרו במשחק של מכבי תל אביב מול הכוכב האדום בלגרד על ניצחון צהוב או הפסד מינימלי של עד שתי נקודות תקבלו פי 1.80 על ההימור שלכם. ניצחון של הכוכב האדום ביותר משתי נקודות שווה פי 1.80.
הפועל תל אביב מביסה את עירוני נס ציונה