1 צפייה בגלריה
אל חלאיפי עם לאונרדו
אל חלאיפי עם לאונרדו
אל חלאיפי עם לאונרדו
(רויטרס)
אחרי כמעט 24 שעות של שתיקה מוחלטת, נראה שאופ”א מתחילה לפעול כנגד נשיא פאריס סן ז’רמן, נאסר אל חלאיפי, בעקבות האירועים בסיום המשחק מול ריאל מדריד בברנבאו. לפי הפרסומים, הארגון האירופי יפתח בהליכים משמעתיים נגד מי שעומד בראש הקבוצה וגם המנהל המקצועי שלה, לאונרדו.
למעשה, התאחדות הכדורגל האירופית שנוטה להגיב לכל אירוע במהרה ובתקיפות, לא השמיעה את קולה במשך שעות ארוכות על אף הכותרות והרעשים שצצו בעקבות ההתפרעות מסיום המשחק בו הפסידה פאריס 3:1. כעת, נדמה שהלחץ הציבורי עשה את שלו ואופ”א החלה בחקירת האירוע ועלולה להעניש בחומרה את בכירי פ.ס.ז’.
כזכור, בספרד דיווחו כי לאחר המשחק אל חלאיפי השתולל במנהרה והוא, יחד עם המנהל המקצועי של פאריס, לאונרדו, ניסו להיכנס בכוח לחדר השופטים. דווח כי הם שברו חלק מהציוד של השופטים תוך כדי הניסיון לעשות זאת. כמו כן, דווח כי אל חלאיפי תועד כשהוא בועט באחד מנציגי ההנהלה של ריאל מדריד ותוקף עובד מועדון אחר שצילם סרט על הבלאנקוס, שבעצם נקלע לסיטואציה בה נשיא פ.ס.ז’ השתולל, ותיעד את האירוע. עוד דווח כי אחד משומרי הראש של אל חלאיפי שבר את הפלאפון אשר צילם אותו, ונשיא פ.ס.ז’ איים כי יהרוג את אותו עובד שצילם.
צפו: מודריץ' ובנזמה חוגגים בחדר ההלבשה
למרות כל אלה, סופר כי ריאל מדריד הצליחה לשחזר את הקבצים מהפלאפון המרוסק והעבירה אותם לאופ”א. בכל הזמן הזה, בצרפת לקחו את הצד של פאריס וטענו כי “לא היו הדברים מעולם”. גם זה נגמר. במהלך היום בשעות הצהריים גם ברשת RMC וברשתות נוספות המסקרות מקרוב את פאריס יישרו קו ודיווחו למעשה דברים דומים, ואף זהים לאלה שדיווחו אמש העיתונאים במדריד.