6 צפייה בגלריה
רפי מנקו מאוכזב
רפי מנקו מאוכזב
רפי מנקו מאוכזב
(חגי מיכאלי)
הפועל חולון התארחה באיסטנבול הערב (חמישי), ופגשה את גלאטסראיי לקרב שני תוך 48 שעות בשלב 16 האחרונות בליגת האלופות של פיב”א. המארחת יצאה עם ידה על העליונה כשגברה 71:74 על החבורה של גיא גודס, וציננה את ההתלהבות מהניצחון של הסגולים לפני יומיים.
ההתמודדות נפתחה בצורה חד צדדית. גלאטסראיי קלעה מכל טווח וכבר הובילה 0:11 ברבע הראשון. המארחת לא הורידה רגל מהגז, ולוח התוצאות כבר הראה 9:29 לחבורה הטורקית, אלא שאז הסגולים התעוררו. מייקל קייזר, אדם סמית’ וכריס ג’ונסון הובילו קאמבק מרשים של החולוניה שרצה 0:14, ובמהלך הרבע השלישי אף הובילה.
רפי מנקו בלט בחולוניה ברבע המכריע עם שלשות חשובות, והשאיר את הקרב מותח עד לרגעי ההכרעה, אבל ריצה של הטורקים בעזרת קרי בלאקשייר ואקון פורסל מנעה מגודס להשיג ניצחון שני על הטורקים.
חולון תנסה להתאושש מההפסד על חשבונה של הפועל ראשל”צ, אותה תפגוש ביום ראשון בליגת ווינר סל. שלושה ימים לאחר מכן תמשיך את המסע שלה באירופה כשתתארח אצל לדוויגסבורג בגרמניה. גלא מנגד, תתארח בדיז’ון, תנסה לחבר ניצחון שני רצוף, ולהתקרב צעד נוסף לעבר הטופ 8.
קלעו להפועל חולון: מייק קייזר 16, רפי מנקו 15, אדם סמית’ 14, כריס ג’ונסון 10, ג’ו רגלנד 6, גיא פניני וסטיב זאק 5 כ”א.
6 צפייה בגלריה
כריס ג'ונסון
כריס ג'ונסון
כריס ג'ונסון
(חגי מיכאלי)

רבע ראשון – 16:29 לגלאטסראיי

חמישיית הפועל חולון: אדם סמית’, ג’ו רגלנד, כריס ג’ונסון, סטיב זאק ומייקל קייזר.
חמישיית גלאטסראיי: קרי בלאקשייר, די בוסט, דיויד קראביש, מלו טרימבל ואקון פורסל.
המשחק נפתח עם החטאות בשני הצדדים, ורק אחרי דקה של משחק קראביש קלע עבור גלאטסראיי. די בוסט, שקלע שבע שלשות במפגש בהיכל טוטו, קלע שוב מחוץ לקשת וקבע 0:11 למארחת. גודס נאלץ להזעיק טיים אווט כדי לעצור את המומנטום הטורקי. הסל הראשון של חולוניה הגיע לאחר שלוש וחצי דקות מידיו של אדם סמית’, שהוסיף שלשה כדי לקבוע 5:13 לטורקים. חולון המשיכה לאבד, ושלשה של בלו טרימבל הובילה לפיגור 29:9. הסגולים ידעו להתאושש וריצת 0:7 שלהם הורידה אותם להפסקה בין הרבעים בפיגור 13 נקודות.
6 צפייה בגלריה
גיא פניני
גיא פניני
גיא פניני
(אורן בן חקון)

רבע שני – 30:40 לגלאטסראיי

הסגולים פתחו טוב את הרבע, כשגיא פניני מסר בחוכמה לקייזר שחיכה לבד מתחת לסל כדי לקלוע שתי נקודות קלות. פורסל ענה בשלשה בצד השני וקבע 18:32 לגלאטסראיי. זאק לקח ריבאונד התקפה חשוב ובדאנק אדיר הוריד את ההפרש לחד ספרתי בלבד. מנגד, פורסל היה חופשי בפינה, תפר עוד שלשה, והגדיל את הפער ל-11 נקודות. זאק הוריד את ההפרש לעשר נקודות לאחר שדייק פעם אחת מהקו, וגרם למארחת להזעיק טיים אווט. רפי מנקו החטיא פעמיים מן הקו, פורסל דייק בצד השני והגדיל את ההפרש ל-13. שתי שלשות רצופות של סמית’ צימקו לשבע בלבד, אך שלשה גדולה של בלאקשייר בצד השני קבעה את תוצאת המחצית כשהטורקים שוב מובילים בפער דו ספרתי.
6 צפייה בגלריה
גיא גודס
גיא גודס
גיא גודס
(איציק בלניצקי)

רבע שלישי 52:56 לגלאטסראיי

קרביש קיבל מסירה מדי בוסט וקלע את הסל הראשון של הרבע. ג’ונסון דייק פעמיים מן הקו והשיב את הפער לעשר. קייזר הטביע שלוש פעמים ברציפות, צימק את ההפרש לשמונה, וגרם לטורקים להזעיק עוד פסק זמן. הטיים אווט הטורקי לא ממש הצליח לעצור את המומנטום הסגול, כשמנקו, סמית וזאק קבעו ריצת 0:14 שהחלה בשלושת הדאנקים של קייזר. ג’ונסון התכבד בשלשה שהמשיכה את היכולת הטובה של חולוניה ברבע וקבע יתרון 48:50 לחבורה של גודס. בלאקשייר איזן את התוצאה עם סל בצד השני, מנקו שוב נתן יתרון לסגולים, אך הגנה רכה שלהם נתנה לקלוע פעמיים לפני הבאזר ולקבוע ארבע הפרש טורקי בסוף הרבע.
6 צפייה בגלריה
מייקל קייזר קובר דאנק
מייקל קייזר קובר דאנק
מייקל קייזר קובר דאנק
(חגי מיכאלי)

רבע רביעי 71:74 לגלאטסראיי

ג’ונסון פתח את הרבע המכריע עם שלשה גדולה מהפינה שצימקה את הפער לנקודה בלבד. די בוסט תפר את השלשה השלישית שלו במשחק לאחר איבוד רשלני של חולון, אך מנקו החזיר בשלשה משלו שנתנה יתרון נקודה לאורחת. קרב השלשות נמשך, וטרימבל העלה החזיר את היתרון לקבוצתו. רגלנד התעורר במאני טיים וסל ענק שלו קבע שיוויון, אך שני סלים רצופים של פורסל ועוד שלשה גדולה של בלאקשייר לא אפשרו לחניכיו של גודס לחזור לעיניינים וקבעו את תוצאת המשחק. למרות קאמבק מרשים של חולון, 71:74 לגלאטסראיי בסיום.
6 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חולון מאוכזבים
שחקני הפועל חולון מאוכזבים
שחקני הפועל חולון מאוכזבים
(חגי מיכאלי)