1 צפייה בגלריה
שחקניות קריית גת
שחקניות קריית גת
שחקניות קריית גת
(שחר גרוס)
המחזור ה-20 בליגת העל לנשים הושלם הערב (חמישי) כאשר במוקד עמד כמובן משחק העונה בו ניצחה מ.ס קריית גת המוליכה 1:3 את מכבי כישרונות חדרה השנייה בטבלה. בנות נתניה רשמה ניצחון ראשון העונה כשגברה 1:2 על רמת השרון. הפועל רעננה ניצחה 1:3 את אסא תל אביב.

מ.ס קריית גת – מכבי כישרונות חדרה 1:3

המשחק בין שתי הקבוצות המובילות בליגה התקיים באצטדיון סלה באשקלון. בשער האורחת עמדה לא אחרת מאשר החלוצה מריה אלמצרי, בעקבות הרחקת השוערת במשחק הקודם והיעדר שוערת מחליפה. כבר בדקה השמינית ג’ני מבלאק העלתה את מוליכת הטבלה ליתרון ובדקה ה-21 אליאנה בירד הכפילה וקבעה 0:2 בהפסקה. בדקה ה-67 אפי פיס הפכה את התוצאה לתבוסה לאורחות מהשרון, שצימו בתוספת הזמן משער של שובל טוויל.

בנות נתניה – מ.כ רמת השרון 1:2

בשעה טובה ניצחון בכורה לנועלת הטבלה. האורחות עלו ליתרון אחרי 24 דקות משער של סתיו ארזי, אך כשנראה היה שהן בדרך לניצחון הגיעה אמה קתרין לובינג והשוותה בדקה ה-86 ועמוק בתוספת הזמן קורי ליו דייסון השלימה מהפך נפלא. למרות הניצחון נתניה כבר השלימה עם ירידתה הבטוחה והיא עמוק במקום האחרון, רמת השרון בעונה מאוד לא יציבה וממוקמת חמישית.

הפועל רעננה – אסא ת”א 2:3

משחק נפלא ורב שערים בשרון. המארחת, מהמקום הלפני אחרון, עלתה ליתרון ראשונה משער של שני סירוטה בדקה ה-22, שקירה דונקן השוותה בדקה ה-31, אך רעננה דאגה להחזיר אליה את היתרון ושערים של גיילין כרים (46) ומאיה סירוטה (61) קבעו 1:3. טליה זומר רק צימקה לקראת הסיום (80), עבור התל אביביות מהמקום הרביעי. רעננה עדיין לא מוותרת על ההישארות והיא רחוקה חמש נקודות מהפועל באר שבע השישית, שמעל הקו האדום.
דרמה! צפו בשער בשניה האחרונה בגמר כדוריד