3 צפייה בגלריה
ז'וסוואה ואלונה ברקת
ז'וסוואה ואלונה ברקת
ז'וסוואה ואלונה ברקת
(האתר הרשמי של הפועל ב"ש)
מינויו של אליניב ברדה למאמן הפיח רוח חדשה בהפועל באר שבע. האווירה הלא נעימה שליוותה את הקבוצה בשל היחסים בין רוני לוי לקהל היא כבר נחלת העבר ולאחר שהערפל התפזר, הבעלים, אלונה ברקת, התראיינה ברדיו דרום אתמול (חמישי) והתייחסה למספר נושאים שעל סדר היום, ביניהם הבקשה להעביר את חצי הגמר מול מכבי תל אביב מבלומפילד וקאמבק אפשרי של חביב הקהל – ז’וסוואה.
"ז'וסוואה הוא אחד השחקנים הכי מוכשרים שהגיעו לארץ. אם הוא יחזור? יש לו חוזה לעוד עונה בלגיה ורשה, נראה בסוף העונה", אמרה בעלי סגנית המוליכה, שלא פסלה את האופציה לקאמבק, לו הקהל האדום כל כך מייחל.
ברדה: "יש המון דברים לתקן"
ומאקס אחד לאקס אחר, טוני וואקמה, שעל עזיבתו סיפרה ברקת: "טוני וואקמה רצה ללכת לסכומים הגדולים באמת, הוא רצה מיליון וחצי דולר. זו גאווה ששחקן בסדר גודל כזה שיחק בהפועל באר שבע. השחקנים האלה לא ישחקו אצלך לתמיד. היה לו סוג של מיצוי ואני ראיתי את שפת הגוף שלו. הוא קיבל החלטה מצוינת ואני גאה בו. כל פעם שהוא מבקיע זה משמח אותי".
3 צפייה בגלריה
טוני וואקמה
טוני וואקמה
טוני וואקמה
(אינסטגרם)
בנוגע לסוגיית העברת חצי הגמר, הסבירה ברקת: "ביקשתי להוסיף סעיף בישיבת הנהלת ההתאחדות בנושא גביע המדינה ושהאצטדיון שייבחר יהיה רק אחרי שייקבעו העולות. זה צריך להיות מגרש נייטרלי לכולם. טרנר לא יכול לארח כי הוא לא מספיק גדול".
בפן המקצועי, המאמן והמנהל המקצועי, אליניב ברדה, צפוי לשמור על רוב ההרכב שפתח בניצחון על הפועל חיפה גם במשחק שיסגור את העונה הסדירה מול הפועל נוף הגליל, למעט שאלת החלוצים שעומדת בעינה, עקב כשירותם של ניקיטה רוקאביצה ואיתי שכטר. השניים עושים מאמצים לשחק ונראה כי האוסטרלי יעלה לכר הדשא, אחרי שהשלים אימון מלא הבוקר בעוד חברו לחלק הקדמי יקבל מנוחה נוספת, לאחר שסובב את הברך בגביע.
3 צפייה בגלריה
ניקיטה רוקאביצה חוגג
ניקיטה רוקאביצה חוגג
ניקיטה רוקאביצה חוגג
(מרטין גוטדאמק)
הבלם, מיגל ויטור, נחת בישראל מחופשה פרטית קצרה בפורטוגל וימשיך במרכז ההגנה לצד איאד אבו עביד. מי שעשוי לקבל את הקרדיט הוא רותם חטואל, שכבש בשני המשחקים האחרונים, אבל גם דור מיכה עשוי להילקח בחשבון.
בתוך כך, פנים חדשות ומפתיעות באימון הבוקר היו של שני שחקני קבוצת נערים א' של המועדון. הבלם יובל יוספיאן והחלוץ הראל בן עזרא לקחו חלק באימון תחת עיניהם הבוחנות של ברדה ומליקסון. "הם התרגשו מהמעמד באופן טבעי ובמקביל נתנו מעצמם את כל מה שיכלו. כיף לראות התלהבות של שחקנים צעירים במעמד כזה", אמרו במועדון.