3 צפייה בגלריה
גיא גודס
גיא גודס
גיא גודס
(חגי מיכאלי)
תחושת פספוס בהפועל חולון לאחר ההפסד אתמול (חמישי) 74:71 לגלאטסראיי במסגרת שלב הטופ 16 של ליגת האלופות של פיב"א, כזכור חניכיו של גיא גודס ניצחו את הקבוצה הטורקית רק בשלישי האחרון. חולון ירדה למאזן של שני ניצחונות אל מול שני הפסדים דומה לזה של דיז’ון אשר מובילה את הבית.
בקבוצה ציפו לפתיחה טובה של הטורקים היות והם נוהגים לפתוח חזק במשחקי הבית שלהם, ואכן גלאטסראיי פתחה חזק עם ריצת 0:11. הקבוצה של גיא גודס כבר פיגרה ב-20 הפרש, אך הצליחה להשלים מהפך ולהוביל במשחק. במועדון מאוד מרוצים מכך שהפגינו אופי וקשיחות מנטלית ואכן לא היה חסר הרבה שהסגולים צהובים ישובו ארצה עם ניצחון אשר היה מקרב אותם לשלב שמונה האחרונות במפעל הבכיר של פיב"א.
סוגיית ההפרשים יכולה להתברר כקריטית במיוחד בבית של חולוניה, שניצחה את הקבוצה הטורקית בהפרש גדול יותר בישראל והשיגה יתרון במפגשים הפנימיים. בנוגע למשחק סיכמו במועדון: "קשה לקחת משחק חוץ עם 19 איבודי כדור, כשמתחילים לא טוב זה קשה וזה דורש מאמץ".
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חולון מאוכזבים
שחקני הפועל חולון מאוכזבים
שחקני הפועל חולון מאוכזבים
(חגי מיכאלי)
גיא גודס אמר לאחר המשחק: "התחלנו לאט מאוד את המשחק, נתנו לגלאטסראיי לשחק את המשחק שלה, לרוץ ולקלוע מבחוץ, לא הצלחנו לעצור את זה ולקחנו פסק זמן כדי לאתחל מחדש. אני מאוד שמח על המחצית השנייה שניצחנו אותה 34:42 ושיחקנו טוב מאוד ברבע השלישי. קשה מאוד לנצח כשאתה מאבד את הכדור 19 פעמים, הדבר החיובי היחיד מהמשחק הוא שיש לנו יתרון בהפרשי הסלים".
3 צפייה בגלריה
גיא גודס
גיא גודס
גיא גודס
(איציק בלניצקי)
רפי מנקו הוסיף: "חפרנו לעצמנו בור גדול בפתיחת המשחק, היינו צריכים להוציא הרבה אנרגיה כדי לחזור. בסוף היינו קרובים אבל הפסדנו את המשחק. אני גאה בחברים שלי לקבוצה על הדרך שבה נלחמנו כדי לחזור למשחק".
הלפרין: "צריך לשמור על יציבות״