2 צפייה בגלריה
רובן לצד הנציג הסעודי של ניוקאסל
רובן לצד הנציג הסעודי של ניוקאסל
רובן לצד הנציג הסעודי של ניוקאסל
(רויטרס)
אחרי החלטת ממשלת בריטניה להקפיא את נכסיו של בעלי צ’לסי, רומן אברמוביץ’, בעקבות הלחימה בין אוקראינה לרוסיה, הממלכה כולה סוערת סביב עתידו של המועדון הלונדוני המפואר. היום (שישי) באנגליה דווח כי הישועה צפויה לבוא דווקא מאחד מחברי הנהלת ניוקאסל.
ג’יימי רובן, המשמש כדירקטור בהנהלה החדשה של המועדון מצפון אנגליה, עשוי לשכנע את אביו ובן דודו למכור את חלקם במגפייז ולהגיש הצעה לרכישת צ’לסי. משפחת רובן קנתה רק לפני חמישה חודשיים עשרה אחוזים מהמועדון והיא חלק מניהול המועדון לצעד הבעלים הסעודיים.
ג’יימי בן ה-35, אשר הצהיר לא פעם על אהדתו לצ’לסי, לוקח חלק חשוב בניהול היום יומי של ניוקאסל ומקפיד להגיע לכל משחקי הקבוצה. על פי דיווחים באנגליה, משפחת רובן מוערכת בהון של כ-9 מיליארד ליט”ש והיא עשויה לעמוד בדרישותיו של אברמוביץ’. לפי חוקי הליגה, על מנת שמהלך ירקום עור וגידים אביו ודודו של רובן צריכים למכור את חלקם בניוקאסל ורק לאחר מכן יכולו להגיש הצעה רשמית לרכישת הבלוז.
2 צפייה בגלריה
ג'יימי רובן
ג'יימי רובן
ג'יימי רובן
(רויטרס)
כזכור, רק הבוקר הודיעה ממשלת בריטניה כי למרות הסנקציות הכלכליות על אברמוביץ’ היא עשויה לאשר מכירה של המועדון עבור מי שיגיש בקשה רשמית לממשלה. ייתכן כי החלטה תפתח דלת לרוכשים פוטנציאליים אשר מעוניינים לרכוש את הקבוצה.
מה עשה מורינו לשחקניו אחרי הניצחון?