3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה
(שחר גרוס)
הפועל חדרה תארח הערב (שבת, 19:00) את מכבי תל אביב כשהיא עם הגב לקיר במאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון. החבורה של מנחם קורצקי חייבת לנצח על מנת להשאיר לעצמה סיכוי, כשהיא לא תלויה בעצמה וכשבמקביל יתר המשחקים במחזור הסיום של העונה הסדירה יכריעו מי תיכנס לשישייה הראשונה.
כ-7,000 אוהדים כבר הבטיחו את מקומם במגרש, מהם כמובן הרוב המוחלט שיגיע מת”א. כרטיס להתמודדות באצטדיון נתניה עומד על 60 ש”ח בקופות ו-71 ש”ח במכירה המוקדמת. בחדרה קראו לקהל להגיע והעבירו מסר: “צריכים להעריך את מה שעשינו העונה, עוד פוש אחרון ואולי נוכל לעשות משהו מדהים”.
במועדון החדרתי שומרים על דריכות, למרות שני הפסדי הליגה האחרונים שהרחיקו אותם משמעותית מהפלייאוף. “נבוא להילחם ולהראות את מה שכבר עשינו העונה. בכל מקרה זו עונה נהדרת עבור חדרה, אבל כמובן שנילחם עד הרגע האחרון כדי לשמור לעצמנו סיכוי להיכנס לפלייאוף. מכבי ת”א בכושר הכי טוב בליגה, אבל אפשר להפתיע גם אותה. נצטרך לבוא סופר דרוכים מול יריבה במומנטום אדיר”, סיפרו בחדרה.
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה
(שחר גרוס)
בפן המקצועי, חדרה כמובן תחסר את רובי לבקוביץ’ בעקבות עונש ההשעיה ומי שיעלה בין הקורות, לראשונה העונה בליגה, הוא עדי טבצ’ניק (ששיחק פעמיים בגביע). מוחמד אוסמן הפצוע בקרסולו ימשיך להיעדר ומנחם קורצקי צפוי שלא לבצע שינויים למעט עמדת השוער. שובל גוזלן ימשיך בחוד ויחפש שער עשירי העונה בכל המסגרות.
3 צפייה בגלריה
עדי טבצ'ניק
עדי טבצ'ניק
עדי טבצ'ניק
(שחר גרוס)
הרכב משוער: עדי טבצ’ניק, דיא לבאבידי, ג’ונתן סיסה, עידו לוי, איבליו מרקוב, דולב אזרואל, תמיר גלזר, מנשה זלקה, מקסים פלקושצ’נקו, סטיבן אלפרד ושובל גוזלן.
רכש ששווה אליפות? צפו בגולים של חמד!