1 צפייה בגלריה
קארים בנזמה מרקו וראטי
קארים בנזמה מרקו וראטי
קארים בנזמה מרקו וראטי
(רויטרס)
זה לא יכול היה להיות מתוק יותר עבור קארים בנזמה. במעמד הכי חשוב של ריאל מדריד העונה, עם הגב לקיר, הצרפתי שראה מהצד השני את קיליאן אמבפה שאולי יגיע למשבצת שלו בעונה הבאה, הוכיח לכולם שהוא הכוכב של הבלאנקוס. שלושער אדיר בדרך לרבע גמר ליגת האלופות ומאזן של 309 שערים בלבן שביססו אותו ככובש השלישי בתולדות המועדון, מעל די סטפנו, הוציאו מבנזמה רגש שטרם נראה מצידו.
“זה היה לילה בלתי נשכח”, מספר בנזמה בראיון בספרד. “אני שמח וגאה, אבל זה היה מאמץ של כל הקבוצה, החברים שלי והמאמן, וכמובן האוהדים שסיפקו לנו אווירה יוצאת מן הכלל. הרגשתי משהו מיוחד לקראת המשחק הזה, הגעתי מוכן ועם ביטחון בעצמי. תמיד רציתי שהאוהדים ידברו עליי ויחמיאו, חיפשתי את אהבת הקהל”.
עוד אמר החלוץ: “אני לא יודע אם זה המשחק הכי גדול שלי בריאל מדריד, יש גם את גמר ליגת האלופות מול ליברפול שהיה משחק גדול של כולם וכמובן הסתיים עם תואר. ייתכן שזו העונה הכי טובה שלי בקריירה, אני רוצה לשפר תמיד את העונה הקודמת ואני מאושר שזה מצליח העונה”.
סנסציית הברנבאו: העולם בטירוף מהמהפך
על ההישג שרשם אמר בנזמה: “לחלוף על פני די סטפנו זה חלום כי הוא אגדה כאן. אני זוכר שהוא חיבק אותי כשהוצגתי בריאל, להיות ברשימה יחד איתו זה מדהים ונותר הרבה כוח להמשך. אני עובד קשה בכל יום כי חתמתי בריאל כדי לזכות בתארים. לא חשבתי שאבקיע הרבה שערים, אבל תמיד עשיתי את המקסימום”. הצרפתי שרחוק 14 שערים מראול אמר: “כרגע אני חושב רק על לזכות בתארים עם ריאל, כשנתקרב לנתון הזה נדבר”.