2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(עמרי שטיין)
מכבי חיפה חידשה את אימוניה לקראת משחקה ביום שני מול בית"ר ירושלים בטדי, כאשר במהלך האימון הייתה הפסקה קצרה כאשר שחקני הקבוצה שוחחו עם עשרות אוהדים שהגיעו כדי לתמוך ולעודד.
השחקנים שמעו מה יש לאוהדים לומר והקפטן נטע לביא הבטיח לאוהדים שהם יעשו הכל על מנת לחזור עם שלוש נקודות מטדי. “הייתה אווירה טובה מול האוהדים שבאו לדבר ולתמוך. זה הזמן שלנו לעשות הכל עבורם”, אמרו בקבוצה.
לביא עצמו לא אמור לפתוח במשחק ואת מקומו ימלא עלי מוחמד. הקפטן, שזכה אתמול לתמיכה מצד ג’ובאני רוסו, מודע לכך שהוא לא היה טוב במשחקים האחרונים. מוחמד ובו פאני צפויים לפתוח בקישור יחד עם צ’ירון שרי שיוסט חזרה למרכז הקישור, אחרי שמול הפועל נוף הגליל שיחק במקומו של עומר אצילי באגף ימין.
אצילי עצמו צפוי לדעת רק מחר באופן סופי אם הוא חוזר לסגל. בחלק האחורי ניתן יהיה לראות את חוסה רודריגס חוזר על חשבון מיקאל אלפונס או סאן מנחם. במידה והספרדי יבוא על חשבון מנחם, רז מאיר יפתח כמגן ימני.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(עמרי שטיין)
במכבי חיפה מקווים ומאמינים שהקבוצה תחזור עם שלוש נקודות על מנת לשמור על פער לקראת שני משחקי הבית הצפויים לה עם פתיחת משחקי הפלייאוף העליון, מול הקבוצה שתסיים במקום השישי ומול זו שתסיים שנייה את העונה הסדירה. לקראת משחקי הנבחרת, נראה שמלבד סאן מנחם, מוחמד אבו פאני ודולב חזיזה יוזמן גם שון גולדברג לסגל של מרקו בלבול.
רפואה: "הקהל קנאי לקבוצה"