3 צפייה בגלריה
מכבי פתח תקווה נערים ב' על
מכבי פתח תקווה נערים ב' על
מכבי פתח תקווה נערים ב' על
(באדיבות המדיה של המועדון)
המחזור ה-24 בליגת נערים ב' על התקיים היום (שבת) במלואו. מכבי פתח תקווה היא המרוויחה הגדולה של המחזור הזה, אחרי שניצחה 0:3 בחוץ את הפועל רמת גן מהתחתית, והגדילה הפער בצמרת לתשע נקודות, זאת לאחר שמכבי תל אביב הפסידה 3:1 בדרבי להפועל תל אביב. הפועל פתח תקווה ניצחה 0:2 את בית"ר ירושלים. הפועל קריית שמונה עם ניצחון חשוב על ראשון לציון. רעננה רשמה הפסד שמיני העונה, הפעם לזו שדולקת אחריה, הפועל חדרה.
מוליכת הטבלה, כאמור, לא התקשתה מול הפועל רמת גן מתחתית הטבלה ורשמה 0:3 בסיום, בזכות שערים של עמית בנאי (צמד) ואור טדסה. בהתמודדות בין מכבי נתניה למועדון ספורט אשדוד, היהלומים השיגו ניצחון 0:2 חשוב אחרי שערים של איתי מוסלי וליאם כהן וחלפו על פני מכבי חיפה בטבלה.
עוד בחלק העליון: הפועל חדרה רשמה ניצחון 0:2 ביתי מול הפועל רעננה, שמעליה בטבלה, כששאדי חסדייה ושליו וזאן כבש, וכעת היא רחוקה רק שתי נקודות מהמקום החמישי. הפועל פתח תקווה לא התקשתה במיוחד מול בית"ר ירושלים, וניצחה 0:2 משערים של רוי גבריל ואריאל סוויסה. החבורה מהבירה נותרה צמודה לקו האדום. מכבי חיפה בעטה בדלי אחרי 1:1 עם בית"ר טוברוק, הקבוצה שעדיין מתחת לקו האדום, ובמקום להיצמד למכבי תל אביב שהפסידה, איבדה שתי נקודות חשובות. יאן שיקוט כבש לטוברוק, יהונתן עצמון כבש לחיפה.
3 צפייה בגלריה
הפועל פתח תקווה נערים ב' על
הפועל פתח תקווה נערים ב' על
הפועל פתח תקווה נערים ב' על
(באדיבות המדיה של המועדון)
בני יהודה תל אביב התרחקה מהתחתית ושיגה שלוש נקודות נוספות למאזנה, לאחר 0:2 על בני סכנין מתחתית הטבלה. בן יפת ועמית פרסקו כבשו לכתומים מתל אביב, כשבני סכנין רשמה את הפסדה ה-14, אך עדיין יש לה סיכוי להישאר בליגה והרבה יהיה תלוי ביכולת שלה בשבועות הקרובים. הפועל באר שבע ניצחה 1:2 את עירוני נשר, שבמחזור הקודם השיגה את ניצחונה הראשון העונה. איתי אביטן ועומר זוהר כבשו לזכות הדרומיים, שביט ברלינסקי רק צימק בדקות הסיום.
3 צפייה בגלריה
מכבי נתניה נערים ב על
מכבי נתניה נערים ב על
מכבי נתניה נערים ב על
(באדיבות המועדון)
הפועל קריית שמונה השיגה ניצחון חוץ חשוב במיוחד מול הפועל ראשון לציון, אחרי 2:3. ליאם אלוק התכבד בצמד ורז ניסן גרין השלים את הניצחון לזכות הצפוניים. עמית לרר ורוי אפללו כבשו לזכות הכתומים מראשל"צ, אך לא הצליחו למנוע הפסד. בית"ר ירושלים וראשון לציון נשארות עם 26 נקודות בחלק התחתון. קריית שמונה התרחקה והעלתה את מאזנה ל-30 נקודות.
עיבוד נתונים: מיכאל ויינרב ועמית גוכמן.
סיפורו של לוחם הנינג'ה החרדי שיצא מהארון