1 צפייה בגלריה
סקוטי ווילבקין. לא ישחק נגד הפועל ב"ש
סקוטי ווילבקין. לא ישחק נגד הפועל ב"ש
סקוטי ווילבקין. לא ישחק נגד הפועל ב"ש
(עמרי שטיין)
המחזור ה-20 של ליגת ווינר סל ייפתח הערב (ראשון) עם שני משחקים, כשבמוקד: מכבי תל אביב תצא למשחק חוץ בהיכל הקונכייה מול הפועל באר שבע. קבוצתו של אבי אבן תגיע למפגש כשהיא ממוקמת במקום השני עם מאזן של 11 ניצחונות אל מול שישה הפסדים. בנוסף אליהם, גם קבוצתו של גודס תשחק מחוץ לביתם, מול מכבי ראשון לציון האחרונה, לאחר שהבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון במחזור הקודם.

הפועל באר שבע – מכבי תל אביב (21:00)

אלופת המדינה כזכור, הייתה אמורה לשחק בחמישי הקרוב מול אוניקס קאזאן אך במקום מחזור היורוליג שספק כבר אם יושלם העונה, הצהובים-כחולים יארחו ברביעי הקרוב את עירוני נס ציונה. הקבוצה תגיע למשחק לאחר שהפסידה בחמישי לכוכב האדום בלגרד במפעל האירופי. צוות האימון החליט שלא לרשום למשחק מול קבוצתו של כריסטופורוס ליבאדיוטיס את סקוטי ווילבקין, דריק וויליאמס וג׳יילן ריינולדס. הדרומיים מנגד החליטו שלא לרשום את ניק הורנסבי.

מכבי ראשון לציון – הפועל חולון (19:00)

גם הפועל חולון תתארח אצל מכבי ראשון לציון למשחק חוץ, כשבקבוצה מקווים לא ליפול במשחק שמוגדר כמוקש, מול נועלת טבלת ליגת העל. הסגולים-צהובים בחרו שלא לרשום למשחק את אדם סמית׳ והיידן דלטון, בעוד הכתומים מעיר היין בחרו לרשום את מוריס ווטסון במקומו של ארצ׳י גודווין.
חולניה תגיע לבית מכבי כשבהמשך השבוע מצפה לה משחק קריטי במיוחד במסגרת ליגת האלופות של פיב״א מול לודוויגסבורג, אותה היא ניצחה כזכור בסיבוב הקודם. במועדון קיבעו את מעמדם בטבלת ליגת העל לקראת הפלייאוף העליון אך רוצים להגיע לגרמניה לאחר ניצחון.