1 צפייה בגלריה
יואב לומברוזו
יואב לומברוזו
יואב לומברוזו
(באדיבות Limogeshandball)
בעקבות עונה נהדרת עם מספרים מרשימים, יואב לומברוזו בן ה-21 האריך את חוזהו בלימוז' הצרפתית. 128 אסיסטים ו-67 שערים ב-20 משחקי הסטארליג - אחת משתי הליגות המובילות באירופה, עשו את שלהם.
לומברוזו, שהפך לבכיר הליגיונרים בעידן הנוכחי, סיפר: "הייתה בי התעניינות מקבוצות בליגת האלופות, וגם ממועדונים מובילים בצרפת. לאיזה 'לבל' אני מכוון? מועדונים כמו ברצלונה, ושפארם, קיילצה וכו'. אני עוד צריך להשתפשף ולהגיע מוכן יותר. זה שאני מקבל פה בלימוז' תפקיד מרכזי ומשחק המון דקות, זה מאוד עוזר לי בהתפתחות. ברגע ששחקנים מקבלים את הסמכות שלי כמרכז שמקבל החלטות, וזה ממש לא פשוט שאתה הכי צעיר בקבוצה - זו אמירה שהצלחתי לעשות משהו. כמובן שיש עוד הרבה דברים לשפר, אבל עד עכשיו אני מאוד מרוצה".
אגב, אחת הסיבות להארכת החוזה הוא התחמשות המועדון במאמן ספרדי בכיר, שהוביל את נאנט לפיינל פור ליגת האלופות, וצירוף שני שחקנים מברצלונה לעונה הבאה כמו הגדלת התקציב. "הבחירה במאמן הספרדי זו אמירה. המועדון נמצא בצמיחה והתפתחות. לקחו לי כמה חודשים להחליט, והם יודעים את השאיפות שלי. בונים פרויקט גדול לעתיד - וזה בהחלט אתגר", הוסיף.
אגב, מי שעוד עשוי לצאת לאירופה בעונה הבאה הוא נדב כהן, שחקן הפינה הצעיר של הנבחרת שמשחק בהפועל ראשל"צ, והגיע לסיכום עם קבוצה מובילה בליגה השנייה בגרמניה (שם משחק יונתן דיין - שחתם לאחרונה בהאם). היציאה של כהן מותנית באישור שלטונות הצבא. מנגד, נבו מדינה, ששיחק עם כהן עד לאחרונה בנבחרת הצעירה, והיה אמור לצאת בשבוע הבא להתרשמות בברצלונה במטרה להצטרף לקבוצת המשנה של המועדון הקטלוני, ייאלץ לדחות את החלום - לאחר שעבר פציעה קשה בברכו והוא ייעדר תקופה ארוכה.
גם ויסמן לא עזר: ויאדוליד הובסה 3:0