1 צפייה בגלריה
שוב ביקר את לאפורטה. קומאן
שוב ביקר את לאפורטה. קומאן
שוב ביקר את לאפורטה. קומאן
(האתר הרשמי של ברצלונה)
שבועיים אחרי הפעם האחרונה, שוב רונאלד קומאן התראיין בהולנד והתלונן על ההתנהלות של נשיא ברצלונה, ז'ואן לאפורטה. המאמן התייחס לפיטוריו ואמר: "מה שכואב לי במיוחד זה שהשחקנים ישבו מאחורינו (במטוס) כשהייתי צריך להתיישב לידו. הוא תמיד אומר שאני אגדה במועדון אז תוכיח את זה, תתנהג בהתאם".
כזכור, בבארסה קיבלו את ההחלטה לפטר את קומאן אחרי הפסד 1:0 לראיו וייקאנו בחודש אוקטובר. את מרבית התקופה מאז - ובניגוד למה שקרה כשהיה המאמן - ההולנדי לא התראיין, אך לאחרונה שבר שתיקה וכעת התראיין שוב. "אני צופה במשחקים של ברצלונה ועוקב במיוחד אחרי השחקנים ההולנדים", הוא אמר.
במקרה או שלא, הראיונות האלה של קומאן מגיעים בעיצומה של תקופה טובה מבחינת בארסה ומחליפו, צ'אבי. בראיון הקודם אמר ההולנדי: "לא נתנו לי את הזמן שקיבל צ'אבי, העזיבה הייתה הרגע הכי קשה שלי כמאמן.
מוכנה לקלאסיקו: 0:4 ענק לברסה על אוססונה
"בתקופה שלי היו הרבה פצועים - עכשיו פדרי חוזר לכושר ויש גם את אוסמן דמבלה. כל מאמן צריך זמן וסבלנות מההנהלה. הרכש? גם אני הייתי רוצה שיהיה לי את השחקנים האלה, אבל אני שמח עבור המועדון שדברים מסתדרים. בזמנו ההנהלה התעקשה על עזיבות של כמה שחקנים ואני הסכמתי לכך מסיבות כלכליות, אבל אז רואים שהם מחתימים מישהו ב-55 מיליון אירו (פראן טורס) אחרי שנתנו למסי ללכת, אז אתה שואל את עצמך האם היה שם משהו אחר - למה מסי היה צריך לעזוב?".