1 צפייה בגלריה
ליאו מסי וניימאר, "משחק מיוחד עבורנו"
ליאו מסי וניימאר, "משחק מיוחד עבורנו"
ליאו מסי וניימאר, "משחק מיוחד עבורנו"
(רויטרס)
מי ששאל את עצמו אם הבלאגן בפ.ס.ז' יסתיים בבוז הרועם של האוהדים לליאו מסי וניימאר אתמול (ראשון) במהלך ה-0:3 הסוער על בורדו, קיבל היום את התשובה. הבוקר גילו במועדון כתובות שרוססו במהלך הלילה במתחם האימונים של הקבוצה וגם בפארק דה פראנס, פחות מ-24 שעות אחרי הניצחון העצוב של הפריזאים.
בין היתר נכתב: "פאריס לעולם לא תהיה קטארית", "נאסר, לאונרדו, החוצה", "אתם מביכים אותנו", "איפה הגאווה שלכם?", "10 שנים של בינוניות" וגם "אנחנו פאריס". אגב, הכתובות במתחם האימונים רוססו לאורך כמעט 40 מטרים והן עוד נראו בשעות הבוקר. הן כוונו, מטבע הדברים, בעיקר לנאסר אל חלאיפי והמנהל הספורטיבי, לאונרדו.
כזכור, אוהדי פ.ס.ז' שזועמים על הדחת הקבוצה מליגת האלופות על ידי ריאל מדריד, השמיעו קריאות בוז לשחקנים עם עלייתם על הדשא והמשיכו בכך בנגיעות בכדור של מסי וניימאר. לעומתם, רק קיליאן אמבפה קיבל תשואות. בעיתון 'ל'אקיפ' דווח שבהנהלת פ.ס.ז' מאוכזבים מהבוז לכיוון מסי וניימאר, ושעל הקריאות לעבר הארגנטינאי נאמר בשיחות סגורות שהם לא מודעים למזל שיש להם "לראות אגדה כזו משחקת בקבוצה".
ומה עם עתידו של מסי? הוא חתום בפ.ס.ז' עד 2023 עם אופציה לעונה נוספת. שכרו של הפרעוש מוערך ב-30 מיליון אירו לעונה בעיר האורות וב'ל'אקיפ' פורסם בספטמבר שאם מסי יישאר שנתיים נוספות, הוא ירוויח 10 מיליון אירו נוספים לשנה. אגב, לאונרדו דחה את זה ובכל מקרה כבר דווחח שאביו של הכוכב, חורחה, יצר קשר עם ברצלונה בנוגע לקאמבק.
מוכנה לקלאסיקו: 0:4 ענק לברסה על אוססונה