2 צפייה בגלריה
תגיע בזמן? נבחרת ליטא
תגיע בזמן? נבחרת ליטא
תגיע בזמן? נבחרת ליטא
(באדיבות איגוד הכדוריד)
נבחרת הכדוריד של ישראל מתכוננת לארח ביום רביעי (19:00) בת"א את נבחרת ליטא במסגרת השלב השני במוקדמות אליפות העולם, רק שבשלב זה כלל לא בטוח שהמשחק יתקיים. הסיבה: ההתאחדות הליטאית הודיעה במפתיע שנמסר לה מסוכנות הנסיעות כי 22 המקומות שהזמינה בטיסה מווילנה לישראל - עבור שחקנים ואנשי צוות - הועברו לטובת פליטי מלחמה מאוקראינה, שאמורים לנחות בארץ. אם לא די בכך, הליטאים סיפרו ששאר הטיסות לישראל מלאות.
הליטאים עדכנו גם את האיגוד האירופי בהתפתחות והבהירו בהודעה לאיגוד הישראלי כי הם מנסים לפתור את העניין בהקדם - כולל באמצעות התערבות של שר הספורט הליטאי. באיגוד הישראלי הביעו תקווה שהעניין ייפתר ובמקביל ממשיכים בהערכות כולל התקנת המשטח המיוחד למשחק בהיכל שלמה בת"א.
בינתיים, הנבחרת תקיים הערב משחק אימון מסכם נגד נבחרת העתודה, לאחריו המאמנים אולג בוטנקו ואסף לוי יקבעו את הסגל הסופי למשחק. הגומלין צפוי להתקיים ביום ראשון בליטא והמנצחת בצמד המשחקים תתמודד בפליאוף העלייה מול הונגריה. לפני המשחק יתקיים טקס פרידה לשחקני העבר של הנבחרת - יואב נאמן ועומר דבדה.
2 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל בכדוריד
נבחרת ישראל בכדוריד
נבחרת ישראל בכדוריד
(הדר ואן קולא איגוד הכדוריד)
כזכור, הנבחרת עברה את השלב הראשון בטורניר שנערך ברומניה - למרות מכת קורונה וחיסרון של שחקנים מרכזיים רבים שנמצאו מאומתים במהלך הנסיעה למשחק האימון במקדוניה, ולאחר מכן ברומניה עצמה.
ההכנסה החדשה של רונאלדו: יתחרה ב-Wolt?