2 צפייה בגלריה
רונאלדו חוגג ומסי מאוכזב
רונאלדו חוגג ומסי מאוכזב
רונאלדו חוגג ומסי מאוכזב
(רויטרס)
ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו נמצאים במצב שונה לגמרי בתקופה האחרונה. בעוד הפרעוש ספג קריאות בוז צורמות מאוהדי פאריס סן ז’רמן ונקלע לכאוס מקצועי במועדון בעקבות המפלה בליגת האלופות, הפורטוגלי של מנצ’סטר יונייטד חזר לעצמו בגדול והזכיר נשכחות בזכות שלושער אדיר לרשת של טוטנהאם.
השאלה על מי הגדול מכולם תמשיך כנראה להעסיק את חובבי הכדורגל גם אחרי שהשניים יתלו את הנעליים, אבל אם תשאלו את חלוץ העבר פאולו די קאניו, הדעה שלו ברורה בנושא. “המשחק נגמר, מסי יוצא, נוגע בשיער ואין לו שום רגשות. אני מעדיף את רונאלדו, אחד שישב על הספסל וחזר לכבוש שלושער, כזה שבנה את עצמו עם נשמה. מסי חייזר בלי רגשות”, אמר האיטלקי.
די קאניו המשיך להתייחס לשניים בראיון שהעניק לרשת ‘סקיי ספורטס’ ואמר: “שוב ראינו את מגבלות האופי של מסי, דבר שעומד בסימן שאלה גם במדי נבחרת ארגנטינה. בוודאי שהקהל יכול לקרוא לו בוז”. חלוץ העבר התייחס גם לניימאר: “הוא לא עושה את הדברים שבשבילו הגיע ובראיון לאחרונה גם אמר שהוא מתכנן לשחק ב-MLS. הוא שחקן חסר כבוד”.
2 צפייה בגלריה
פאולו די קאניו
פאולו די קאניו
פאולו די קאניו
(רויטרס)
די קאניו בן ה-53 החל את דרכו בלאציו ובהמשך שיחק גם ביובנטוס, נאפולי, מילאן, רומא וסלטיק. במהלך הקריירה החלוץ האיטלקי גם שיתף פעולה עם אייל ברקוביץ’ במדי ווסטהאם בסוף שנות התשעים.
רגע אחרי שליהטט עם הכדור פקיר סופג אדום