2 צפייה בגלריה
ליאו מסי וניימאר, "משחק מיוחד עבורנו"
ליאו מסי וניימאר, "משחק מיוחד עבורנו"
ליאו מסי וניימאר, "משחק מיוחד עבורנו"
(רויטרס)
אחרי ההדחה מליגת האלופות כבר בשלב שמינית הגמר מול ריאל מדריד וקריאות הבוז לעבר השחקנים במשחק אתמול (ראשון) מול בורדו, סוער מאוד בפאריס סן ז’רמן. לפי דיווח בספרד, ניימאר וסרחיו ראמוס שוקלים את המשך דרכם בקבוצה והם עשויים לעזוב כבר בקיץ הקרוב. ליאו מסי, לעומת זאת, צפוי להמשיך לפחות עד סיום חוזהו בעונה הבאה, כאשר בקבוצה מתעדים לו תפקיד מרכזי בפרויקט החדש שייבנה.
הסיטואציה עם ניימאר רעועה במיוחד בימים האחרונים, אחרי שהקטארים מצאו בו כאשם ולא התנגדו להצעה ראויה עבורו. העוינות שספג מהקהל בפארק דה פראנס היה הקש ששבר את גב הגמל מבחינתו והוא שוקל ברצינות לעזוב בקיץ. הבעיה המרכזית היא כמובן שכרו הגבוה, שכן מעט מועדונים ביבשת יכולים לעמוד בו.
מצבו של סרחיו ראמוס דומה לזה של הברזילאי. לאחרונה לאונרדו, המנהל המקצועי, הודה בעקיפין כי טעה כשהחתים את הבלם הספרדי והבוז ביום ראשון מהווה גורם משמעותי בשיקולו לעזוב. הבלם שהגיע בקיץ אכזב מאוד וסבל מפציעות מתמשכות שמנעו ממנו לשחק. לא מן הנמנע כי אגדת ריאל מדריד יעזוב את עיר האורות עם סיום העונה בעוד כשלושה חודשים.
2 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס
(רויטרס)
כל זה מתרחש כמובן בצל העזיבה האפשרית של קיליאן אמבפה, היחיד שהתקבל בתשואות ביום ראשון. העזיבה הצפויה של לאונרדו ושל המאמן מאוריסיו פוצ’טינו, יחד עם הכישלון המקצועי בתקופה האחרונה הרחיקו מאוד את האפשרות שהחלוץ יאריך את חוזהו בעיר האורות. ריאל מדריד, שמעוניינת מאוד בצרפתי, אמורה להיות זו שתרוויח מהסיטואציה.
בניגוד לאחרים, מעמדו של ליאו מסי שונה בהחלט. הפרעוש חתם בקיץ לשנתיים ובכוונתו לכל הפחות להשלים את חוזהו, בעיקר מכיוון ואין הצעה ראויה על השולחן, לא מבחינה מקצועית ולא מבחינה כלכלית. בספרד משוכנעים כי לצד העזיבה האפשרית של אמבפה במועדון מתכננים להקים את הפרויקט החדש סביב הארגנטינאי.
רגע אחרי שליהטט עם הכדור פקיר סופג אדום