4 צפייה בגלריה
אייל סגל
אייל סגל
אייל סגל
(רדאד ג'בארה)
לאחר ה-2:2 במחזור הנעילה של העונה הסדירה מול הפועל תל אביב, מכבי נתניה תתארח בשבת (19:00) אצל הפועל באר שבע באצטדיון טוטו טרנר, במטרה לפתוח את משחקי הפלייאוף העליון ברגל ימין, אך קודם לכן אייל סגל יצא בהודעה רשמית הבוקר (שלישי), בה התייחס לרכישת הכרטיסים למשחקי הפלייאוף:
“אוהדות ואוהדים יקרים, העונה הסדירה מאחורינו והפלייאוף לפנינו ואיתו 10 משחקים שכל אחד ואחד מהם ישפיע ישירות על מאבקי האליפות, ועל הזכות לשחק בשלבים המוקדמים באירופה בקיץ הקרוב. ההתמודדויות האלו בהשתתפות שישה מועדונים בעלי פוטנציאל לקהל אורח גדול, תאפשר לנו, קהל האוהדים, להיות חלק מהמשחק ולהשפיע ישירות”.
“מאז תחילת שנת 2022 כולנו חשים במשב רוח שונה סיבב המועדון, שינוי שמתבטא בנעשה ונשמע באתרי התקשורת הארציים והמקומיים ובעיקר ביציעי האוהדים. על מנת להקל על אותם אוהדים שלא רכשו מינויים בתחילת העונה ולחסוך מהם עמידה בתורים ותשלום עמלות, נאפשר רכישת ‘מיני מנוי’ לחמשת משחקי הפלייאוף במחיר עלות כרטיסים ללא תוספת עמלות, המכירה תתבצע ליציע המערבי בלבד ותסתיים ערב המשחק הראשון”.
4 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי נתניה
אוהדי מכבי נתניה
אוהדי מכבי נתניה
(רדאד ג'בארה)
הבעלים הוסיף: “מפעם לפעם נשמעות אמירות על מחירי כרטיסים והוזלתם, אני רוצה להזכיר שכבר לפני 20 שנה ויותר שילמנו ב’קופסא’ 80 שקל לכרטיס, ובאיכות צפייה שונה.היום כשהמחיר למרבית הגושים הוא 60 ש”ח, האנרגיות על כר הדשא וביציעים נפלאות ומרגשות והמחיר ידידותי, אין סיבה שלא נמלא את היציעים בצהוב-שחור ונשאיר לאוהדי היריבה את המינימום הנדרש. למרות ההשקעה הלא מבוטלת ב”א שיאפשר איכות צפיה לרוכשים עדיין נוצרות תקלות ואני מנצל את הבמה להתנצל בפני אותם אוהדים שניכוו. נעשה ככל שביכולתנו על מנת שבמשחקים שנותרו עד סוף העונה נשפר את החוויה”.
4 צפייה בגלריה
בני לם מודה לקהל
בני לם מודה לקהל
בני לם מודה לקהל
(עמרי שטיין)
סגל סיכם: “רגע לפני מגילת אסתר, בה מתואר שינוי דרמטי במצב העם היהודי, מרגע לפני חורבן לאושר גדול. ניקח את אותו הרגע לחשיבה בינינו לבין עצמנו ונבין כי מילות השיר שכולנו שרים בתשוקה – ‘בטוב וברע, אני נשבע, עד המוות בצהוב’, אמורות לאפיין את רוח המועדון, גם בימים בהם השמש תאחר לזרוח. חג פורים שמח!”.
בעניין אחר, בסיום המשחק מול הפועל תל אביב, בני לם דיבר עם שחקניו: “היו דברים טובים כמו העניין שחזרנו מפיגור של 2:0 שזה לא דבר של מה בכך”, אך סייג: “מצד שני אנחנו לא צריכים להגיע לזה. את הדברים הטובים שעשיתם אתם יודעים”.
הבלם פלאמן גלאבוב, שנעדר מהמשחק בשבת עקב קרע קטן במפשעה, לא התאמן שלשום, אך בקבוצה אופטימיים כי יהיה כשיר להתמודדות בפתיחת משחקי הפלייאוף העליון. הקשר אמיר ברקוביץ׳, שנפצע בקרסול, ערך צילום אולטרסאונד, שלא הראה על פגיעה, ככל הנראה בשל נפיחות באזור, והוא יערוך היום צילום מחודש.
4 צפייה בגלריה
יוג'ין אנסה מול גלאבוב
יוג'ין אנסה מול גלאבוב
יוג'ין אנסה מול גלאבוב
(מרטין גוטדאמק)
לקראת המשחק בשבת, במועדון מצפים לתמיכה של לפחות 1,500 אוהדים צהובים ביציעים. בינתיים, הערב, לרגל חג הפורים יערכו השחקנים ובנות זוגם ארוחה ובה יקיימו נשף תחפושות.
בכר: נצטרך להרים את הרמה