2 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
(La Liga)
ריאל מדריד רשמה הערב (שני) צעד משמעותי לעבר זכייה באליפות, כאשר הגדילה את הפער בפסגת הטבלה ל-10 נקודות מהשנייה סביליה. הבלאנקוס ניצחו 0:3 את מיורקה, שהחזיקה מעמד במשך 55 דקות אך אז נכנעה לשער של ויניסיוס ג’וניור מבישול של קארים בנזמה. החלוץ הוסיף צמד בהמשך שנעל את הניצחון ונראה כי הקבוצה מהבירה מוכנה לקלאסיקו.
קרלו אנצ’לוטי סיכם ואמר: "משחק לא קל אחרי הניצחון בליגת האלופות, אבל עמדנו בזה. הפרש של 10 נקודות מסביליה? הפסדתי בגמר ליגת האלופות אחרי שהובלתי 0:3. זה לא יקרה שוב”. פדריקו ואלוורדה אמר: "היה חשוב לנו לנצח הערב, אחרי שהקבוצות סביבנו איבדו נקודות. הגענו מוכנים אבל הם הקשו עלינו, הגענו להזדמנויות גם במחצית הראשונה אבל לא הצלחנו להבקיע".
קארים בנזמה מודל 2021/22 פשוט בלתי ניתן לעצירה. בגיל 34, בעולם ש”שייך לצעירים” ואחרי ביקורות שספג על גבו, חלוץ ריאל מדריד עונה לכולם שוב ושוב. ימים אחדים לאחר שהדיח את פאריס סן ז’רמן עם שלושער אדיר בליגת האלופות, גם הערב המשיך הצרפתי בשלו וגם רשם הישג נהדר.
2 צפייה בגלריה
קארים בנזמה חוגג
קארים בנזמה חוגג
קארים בנזמה חוגג
(רויטרס)
בנזמה השלים צמד במחצית השנייה מול מיורקה והוביל את ריאל מדריד ל-0:3 חלק על מיורקה, במה שסייע לה להגדיל את הפער בפסגת הטבלה ל-10 נקודות אחרי 28 מחזורים בלה ליגה. בנזמה הגדיל את מספריו ל-32 שערים ועוד 12 בישולים ב-34 הופעות. פשוט נהדר.
ומה לגבי ההישג? בנזמה הפך הלילה לגדול הכובשים הצרפתים אי פעם במדי הקבוצות והנבחרת, עם 412 כיבושים, אחד יותר מתיירי הנרי האגדי. החלוץ גם הגיע ל-310 שערים במדי הבלאנקוס, בנוסף ל-66 בליון ועוד 36 בנבחרת הצרפתית. “מה יכולנו לעשות מולו? הוא בלתי ניתן לעצירה”, אמר עליו בסיום מאמן מיורקה לואיס גרסיה.
כמו כן, בנזמה נפצע אחרי הצמד וירד כשלא יכול היה להמשיך. אף שחקן לא נכנס במקומו מאחר ולקרלו אנצ’לוטי נגמרו החילופים, והוא כמובן לא רצה לסכן את הכוכב שלו שינוח לפני הקלאסיקו הגדול ביום ראשון.
מי שנפצע בצורה קשה יותר, הוא רודריגו, שאף ירד מכר הדשא בעזרת הצוות הרפואי. "זו הייתה אשמתו שהוא נפצע, כשאתה לובש לבן הקריטריונים שונים", מחה בסיום אנטוניו ראייו, בלמה של מיורקה שביצע את העבירה על הברזילאי וספג על כך כרטיס צהוב. בסיום המשחק אנצ’לוטי הרגיע ואמר כי הפציעות אינן נראות חמורות, אך הם ימתינו לתוצאות הסופיות שיתקבלו עד יום רביעי.