3 צפייה בגלריה
קטי ספיצ'קוב
קטי ספיצ'קוב
קטי ספיצ'קוב
(רויטרס)
נבחרת הנשים בגלישת רוח תצא בשבוע הבא לפלמה דה מיורקה, שם היא תשתתף בגביע הנסיכה, אחת מהתחרויות היוקרתיות בעולם השייט. עבור גולשות הרוח הישראליות, זו תהיה ההופעה הראשונה שלהן בתחרויות מהסבב הבינלאומי בדרך לאולימפיאדת פאריס 2024.
בזמן שנבחרת הגברים כבר השתתפה בתחרות בינלאומית ראשונה, נבחרת הנשים של שחר צוברי המשיכה להתאמן בישראל והיא למעשה תשתתף לראשונה בסבב העולמי בגביע הנסיכה בפלמה בתחילת אפריל. הנבחרת תצא מוקדם לפלמה, כבר בשבוע הבא, ועבור רוב הישראליות זו תהיה טבילת האש בתחרויות הבינלאומיות בדגם ה-IQ פויל החדש.
צוברי עבד עם הגולשות בהכנה ארוכה לקראת התחרות הקרובה בפלמה, בה ניתן יהיה לראות כיצד גולשות הרוח הישראליות מתחרות ביחס לשאר יריבותיהן בעולם. לפי המסתמן, נוי דריהן עדיין לא בכושר ולכן לא תתחרה. גם לינוי גבע מנהריה לא תטוס לספרד בגלל פציעה, אבל כל היתר כשירות והן ייצאו לספרד.
3 צפייה בגלריה
שחר צוברי
שחר צוברי
שחר צוברי
(שחר גרוס)
בינתיים, אגב, קטי ספיצ’קוב, שמתאמנת בנפרד מהנבחרת הישראלית לאחר שהבהירה לאיגוד כי מרכז חייה בצרפת, השתתפה השבוע בתחרות IQ פויל בקאדיס ובה היא סיימה במקום השביעי הכללי. בתחרות הזו אומנם לא היו הרבה יריבות חזקות, אבל לעת עתה לדבריה היא מציגה שיפור בים. יהיה מעניין לראות מה יהיו התוצאות שתשיג בפלמה ובאליפות אירופה.
ספיצ’קוב סיכמה את התחרות: “אני די שמחה לראות כמה מהר אני מתקדמת בדגם החדש, עם כל האתגרים שמסביב. אפילו ניצחתי בשיוט אחד. וכן, לא הייתה הרמה הגבוהה ביותר בתחרות הזאת, אבל אני עדיין שמחה על כך”.
3 צפייה בגלריה
קטי ספיצ'קוב
קטי ספיצ'קוב
קטי ספיצ'קוב
(רויטרס)
בן זוגה פייר לוקט, מי שכיום מאמן את נבחרת צרפת, תמך בה וכתב ברשתות החברתיות בצירוף תמונתה של קטי מהתחרות: “מסביב למסלול עם מים לשתייה, אוכל ולב חזק. זמן לחזור הביתה ולהטעין מצברים מחדש”.
יש לציין כי ברקע לדבריו, ספיצ’קוב יוצאת לתחרויות לבדה וגם מתאמנת בנפרד מהנבחרת הישראלית. היא עדיין מייצגת את המדינה וזוכה למימון של חלק ניכר מפעילותה בחו”ל, אך יחד עם זאת היא לא קיבלה מימון אקסטרה גם למאמן אישי צמוד באירופה, הרי שיש לנבחרת את המאמן הלאומי שחר צוברי שעוקב אחר עבודתה מרחוק.
נתניה תארח את אליפות העולם בגלישת גלים