3 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה
(רויטרס)
וושינגטון ודני אבדיה לא מתרוממים. אמנם הפורוורד הישראלי סוף סוף שבר את הבצורת של אפס נקודות בשלושת משחקיו האחרונים, עם 13 נקודות הבוקר (שלישי) מול גולדן סטייט, אך הוויזארדס נכנעו 126:112 לווריורס ורשמו הפסד רביעי ברציפות ב-NBA.
"זה הכול בראש שלי. לפעמים יש רצפים לא טובים. כשאתה לא מרגיש טוב אבל צריך להמשיך קדימה זה חלק מהעסק. זו עונה ארוכה ולפעמים זה יכול לקרות. אבל אני ממשיך לעבוד. הלכתי לקלוע בלילה והמאמנים עושים עבודה נהדרת איתי, נותנים לי ביטחון. ולפעמים זה כל מה שאתה צריך. אמרתי לעצמי 'בסדר, דני, תמשיך לעבוד'. מרגיש טוב להיות שוב בכושר”, אמר אבדיה.
"לא ממש חשבתי במהלך המשחק, רק על איך לסדר מצבים לחברים שלי. קוזמה הכניס אותי לעניינים עם ליי אפ קל ומשם המשכתי. אני עושה את זה כבר הרבה זמן, אני יודע מה אני עושה, יש סיבה שאני כאן, אני ממשיך להשתפר. הפסיכולוג הכי טוב שלי זה המגרש – שם אני נרגע וחוזר לעניינים. זה משהו שאני עושה הרבה זמן וזה עוזר לי. המשפחה והצוות שלי מסביב עוזרים לי, השחקנים והמאמנים נותנים לי ביטחון ובשביל שחקן צעיר – לפעמים זה כל מה שצריך.
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה
(רויטרס)
קשה לי לא לחשוב. אני בא מתרבות שבה אתה קשה עם עצמך. אני חצי סרבי. אנחנו משחקים עם הרבה רגשות. לפעמים זה מגיע אליי. חושב יותר מדי. אני יודע לשחק כדורסל. להיות קשה עם עצמי – זה עדיין חלק מהגדילה שלי כשחקן ואני הרבה יותר טוב ממה שהייתי בנושא הזה.
עם כל זה שהיו לי כמה פציעות אני כל הזמן רוצה לשחק, כל משחק, בשביל הקבוצה. עבדתי המון על הגוף שלי כדי שאוכל להיות שם כל משחק, להיות מוכן בשביל המאמנים והשחקנים. זה לא קל מנטלית לשחק 67 משחקים ברצף. לפעמים זה פוגע בי – אני אנושי. היה לנו את המשחק של ההארכות מול סן אנטוניו ואז נחתנו ב-3, 4 בבוקר ולא הייתי שם במשחק הבא מול קליבלנד. הרגשתי לא טוב. זה חלק מהליגה הזו, צריך ללמוד לנהל את הכוחות שלך ולהמשיך קדימה".
אבדיה סיכם: "זה לא פשוט. המון משחקים, אתה כל הזמן בדרכים. היה משהו בשבוע האחרון שגרם לי להיות בדאון. לא הרגשתי טוב וראו את זה עליי. חשבתי יותר מדי. אמרתי לעצמי 'יאללה, זו מדרגה. זה קורה לכולם'. אני משחק את כל המשחקים ומנסה להיות הכי טוב כל הזמן. כל הזמן להיות מוכן, מנטלית, גופנית. זה לא פשוט. אני גם בן אדם, גם עוברים עליי דברים. יש לי סביבה שאוהבת אותי ותומכת בי, מערכת. לפעמים אני לא צריך לחשוב יותר מדי, אני יודע לשחק כדורסל. אצלי הכול בראש. כשהראש שלי לא חושב הרבה ואני עולה לשם ונהנה לשחק, כיף לי להיות על המגרש".
3 צפייה בגלריה
מה קורה לו? דני אבדיה
מה קורה לו? דני אבדיה
מה קורה לו? דני אבדיה
(רויטרס)
ווס אנסלד ג'וניור אמר על אבדיה: "הוא היה הרבה יותר טוב, רגוע יותר, לא לחץ. הוא זרק איירבול, שזה קורה, ולא נתן לזה להשפיע עליו וחזר מיד לעניינים שזה סימן טוב. תמשיך לשחק עם ביטחון, שחק את המשחק שלך ואתה תהיה בסדר."
קריסטאפס פורזינגיס על המשבר שעבר על אבדיה: "אני חושב שהוא התמודד טוב. כשחקן צעיר אתה נוטה לחשוב יותר מדי, להפריע לעצמך. בסוף צריך לפשט הכל. תעבוד מאחורי דלתות סגורות ושחק משוחרר ככל שאפשר. לנסות לעשות את המהלך הנכון, המסירה הנכונה ותסמוך על האינסטינקטים שלך, על סט היכולות שלך. ואז תחיה עם התוצאות – טובות או רעות. אחרי זה תנתח בווידאו. אבל אי אפשר לנתח הכל 24 שעות ביממה – אפשר להשתגע מזה. יש לנו גם ככה מספיק משחקים, אימונים, ניתוחי וידאו. נסה לשחק משוחרר ככל האפשר בידיעה שמותר לעשות טעויות. הוא שחקן צעיר".
אך עם כל הכבוד לאבדיה, הכוכב הגדול של הלילה ב-NBA היה קרל אנתוני טאונס. הסנטר האדיר סיים עם דאבל דאבל 60 נקודות ו-17 ריבאונדים ב-139:149 של מיניסוטה על סן אנטוניו ובכך הפך לסנטר הראשון שקולע 60 נקודות מאז שאקיל אוניל שקלע 61 נקודות עבור הלייקרס ב-6.3.2000. טאונס שיתף בסיום: “אמרתי למאמן לפני המשחק, ‘היי תקשיב, אנחנו צריכים את הניצחון הזה, אעשה מה שצריך. אם אצטרך לשחק 44/48 דקות, אעשה זאת’. זאת הרוח שהגעתי איתה. הייתי חייב להיות דומיננטי, הייתי חייב לתת את הטוב ביותר שלי.
לא הצליחה לנקום: בני הרצליה שוב מנצחת