1 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
(רויטרס)
הרוחות בפאריס סן ז’רמן מסרבות להירגע לאחר ההדחה הכואבת מליגת האלופות בשלב שמינית הגמר על ידי ריאל מדריד. כזכור, אוהדי הקבוצה הביעו את זעמם על התנהלות המועדון לאחר ההדחה, דבר שבא לידי ביטוי בין היתר בקריאות בוז צורמות למסי וניימאר. השחקן היחיד שלא “חטף” מהקהל הפריסאי הוא קיליאן אמבפה, בעיקר בשל היכולת הנהדרת שהציג עם שני השערים היחידים של פ.ס.ז’ בשמינית. יחד עם זאת, ב’לאקיפ’ דווח על כך שהחלוץ הצרפתי מאוכזב מהיחס כלפי חבריו.
למרות שהאווירה הצורמת ביום ראשון לא השפיעה על החלטתו של אמבפה בסיום העונה, הוא סבור כי המחוות האלה רק ממחישות את דו הקוטביות של הקהל בפארק דה פראנס. אם לא די בכך, אפשר להיזכר כי בעבר הלא רחוק, בספטמבר האחרון, הכוכב ספג קריאות בוז לאחר שמעברו לריאל מדריד נפל. כעת, ב’אס’ מדווחים שהוא “בטוח הולך לשחק בשורות הבלאנקוס בעונה הבאה”.
ב’לאקיפ’ נטען כי אמבפה התאכזב והושפע מהקריאות נגד חבריו, כולל ניימאר, שספג עלבונות כמו גם בני משפחתו. השארתו של אמבפה היא כעת בעדיפות עליונה מבחינת פאריס, שמודאגת לאבד אותו בחינם ביוני. המגעים בין המועדון לשחקן לא התקדמו, כאשר לאחר קריאות הקהל בראשון האחרון, הם אף תקועים עוד יותר.
ריאל הביסה את מיורקה 0:3 לפני הקלאסיקו