2 צפייה בגלריה
קארים בנזמה בחימום
קארים בנזמה בחימום
קארים בנזמה בחימום
(רויטרס)
קארים בנזמה חווה עונת שיא בריאל מדריד אך בכל הקשור לדברים שמחוץ למגרש פרשיית העבר המפורסמת ממשיכה לרדוף אותו. היום (שלישי) פורסם כי החלוץ, שנידון לשנת מאסר על תנאי בעקבות פרשיית “קלטת הסקס” שנחשפה ב-2015, יערער על גזר דינו במשפט נוסף שיתקיים ב-30 ליוני וב-1 ליולי.
כזכור, ב-2015 התפוצצה בצרפת פרשה מסעירה, במסגרתה נחקר בנזמה בטענה שהיה מעורב בסחיטה של מת’יו ולבואנה, אז קשרה של ליון, שנדרש לשלם 150 אלף יורו כדי שלא תתפרסם קלטת סקס בה הוא מופיע. שמו של החלוץ עלה בהאזנות לשיחות של המעורבים בפרשה והוא נלקח לחקירה ואף שהה לילה במעצר.
משרד התובע הציבורי במחוז ורסאי דרש לאחרונה להעמידו לדין בגין ניסיון לסחיטה, והוא אכן הורשע ונידון לשנת מאסר על תנאי ולקנס של 75 אלף יורו. "בנזמה לא היה מודע לכל הפרטים בניסיון הסחיטה, אבל לקח חלק במזימה וניסה להערים על ולבואנה כדי להשיג את מטרתו ועשה זאת בעידוד שותפיו", כתב השופט.
2 צפייה בגלריה
מתייה ולבואנה וקארים בנזמה
מתייה ולבואנה וקארים בנזמה
מתייה ולבואנה וקארים בנזמה
(רויטרס)
בהכרעת בית הדין נכתב בנוסף כי "בנזמה לא היה מודע לחומרת המעשים" ומכאן העונש הקל יחסית שהושת עליו, כשעל הנייר, בנזמה יכול היה להיות מורשע בסחיטה ולהיות נידון לעד חמש שנות מאסר. עורך דינו של בנזמה לא אהב את ההחלטה וטען: “בית המשפט קבע מעשית כי הוא לא היה מודע למעשים. אני חושב שלא הייתה צריכה להיות הרשעה כלל, בטח לא עונש כזה. אנחנו נערער ואני בטוח שהוא יזוכה בערכאה גבוהה יותר".
ואכן, מטעמו של החלוץ הוגש ערעור על פסק הדין וכאמור היום פורסם מועד המשפט המחודש והוא צפוי להתקיים ב-30 ליוני וב-1 ליולי. ריאל מדריד תקווה כי הסיטואציה לא תשפיע לרעה על יכולתו של הצרפתי, שרק לפני מספר ימים הבקיע שלושער בזק מול פאריס סן ז’רמן וסידר לבלאנקוס את הכרטיס לרבע גמר ליגת האלופות.
ריאל הביסה את מיורקה 0:3 לפני הקלאסיקו