2 צפייה בגלריה
נאסר אל חלאיפי ולאונרדו
נאסר אל חלאיפי ולאונרדו
נאסר אל חלאיפי ולאונרדו
(רויטרס)
מסתבך? בצרפת פורסם היום (שלישי) כי ועדת המשמעת של אופ"א תתכנס ב-29 במרץ ואחד הנושאים בהם ידונו הוא התפרעותם של בעלי פאריס סן ז’רמן נאסר אל חלאיפי והמנהל המקצועי לאונרדו, לאחר ההדחה בשמינית גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד. על פי ההערכות השניים צפויים להיענש בחומרה.
כזכור, לאחר המשחק בסנטיאגו ברנבאו, בו הפסידו הצרפתים 3:1 לריאל מדריד והודחו מליגת האלופות, פורסם כי אל חלאיפי השתולל במנהרה וניסה יחד עם לאונרדו להיכנס בכוח לחדר השופטים. בדיווח נאמר כי השניים שברו חלק מציוד השופטים.
הנשיא הקטארי אף תועד כשהוא בועט באחד מנציגי ההנהלה של ריאל מדריד ותוקף עובד מועדון אחר שצילם סרט על הבלאנקוס, שבעצם נקלע לסיטואציה בה נשיא פ.ס.ז’ השתולל, ותיעד את האירוע. עוד דווח כי אחד משומרי הראש של אל חלאיפי שבר את הפלאפון אשר צילם אותו, ונשיא פ.ס.ז’ איים כי יהרוג את אותו עובד שצילם.
2 צפייה בגלריה
נאסר אל חלאיפי. מתקפה חריפה
נאסר אל חלאיפי. מתקפה חריפה
נאסר אל חלאיפי. מתקפה חריפה
(רויטרס)
במשך קרוב ליממה אופ”א לא הגיבה אך לאחר מכן החלה לפעול כנגד נשיא פאריס סן ז’רמן. הארגון האירופי החליט לפתוח בהליכים משמעתיים נגד מי שעומד בראש הקבוצה וגם המנהל המקצועי שלה, לאונרדו וכאמור, בהתכנסות הקרובה בסוף החודש, הנושא יעלה על שולחן הדיונים.
האם תצליחו להבין מה הזוי במהלך הזה?